NoOb-Jakt Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Hei, kjøpte meg en Optima S12 for 3 - 4 uker siden. Merket nå at den har innstøpt fingeravtrykk på løpet,i tilegg har ikke svart fargen på dekket hele løpet. Lurer bare på om det er noe å klage over, og om det kanskje er en sjangs å få noe ut av dette på. Takker for alle svar! Lenke til kommentar
Like clockwork Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Er jo en mangel på varen du har kjøpt, så du har jo retten på de side. Men høres jo ikke ut som det er de store manglene, så du burde jo vurdere selv om det er verdt å klage på det, haglen må sikkert sendes inn til fabrikken, så vil sikkert ta litt tid før du får den tilbake, vent nu i hvertfall til jakta er over:) Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Hadde heller krevd god rabatt. Fingeravtrykket betyr jo ikke noenting, og fargen vil være stygg etter et par jaktturer i fjellet. Lenke til kommentar
Boogeyman Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Er fingermerket i stålet eller i blåneringa/lakk? Hvis det kun er i blåneringa er det i praksis bare å pusse ned og blånere på nytt. Dette burde selger utbedre kostnadsfritt for deg, men jeg mener det nesten ikke er verdt bryet. Og så mister du tilgang på hagla midt i jakta. Skal du bruke den på f.eks sjøfugljakt? Sjekk ut Duracoat. Det skal jeg behandle hagla mi med før neste jakt. Dette vil også dekke både fingermerker og dårlig blånering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå