Gå til innhold

Hvilke av disse to skjermkortene er best til redigering?

Anbefalte innlegg

Er litt usikker på hvilket skjermkort jeg skal ha. Skal ha det først og fremst til redigering, men skal vel spille litt. Så for å si hvor mange prosent som er viktig i forhold til redigering og gaming, er dette oppsettet

Redigering:80% viktig

Gaming: 20% viktig

Her er linkt til de to forskjellige skjermkortene(vet det er litt forskjellige pris, bryr meg ikke om det):

Alternativ 1

Alternativ 2

Sammenligning av de to skjermkortene på Komplett

Så hvilket anbefaler folket:P?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så vidt jeg vet er det cpu`en det kommer an på, når det er snakk om redigering. Så skjermkortet har lite å si.

Riktignok bruker CS4 pakka gpu`en i en grad, men utifra hva jeg har testa hjelper det i liten grad. Så, jeg ville gått for alternativ 1, siden alternativ 2 har tilnærmet non-eksisterende spill ytelse :) !

Endret av asad
Lenke til kommentar
Så vidt jeg vet er det cpu`en det kommer an på, når det er snakk om redigering. Så skjermkortet har lite å si.

Riktignok bruker CS4 pakka gpu`en i en grad, men utifra hva jeg har testa hjelper det i liten grad. Så, jeg ville gått for alternativ 1, siden alternativ 2 har tilnærmet non-eksisterende spill ytelse :) !

Så hvem har best CPU eller Gpu da?

Lenke til kommentar

Kjøper ny pc, som blir bygget for meg, siden jeg ikke kan noe om det. Kan jo ikek så mye om komponenter osv, derfor spørr jeg. På Netshop, hvor jeg kjøpte pc-en, så hadde de ikke det skjermkortet jeg ville ha, eller jeg trodde jeg ville ha. Nå er jeg usikker, men da får jeg heller kjøpe skjermkortet etter jeg kjøpt pc-en. Så på en måtte setter jeg jo sammen en ny pc. Håper jeg klarte å svare

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...