Nord-Skandinav Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Har da lite å si om det offisielle rattet er uten clutch når man har G25 som alternativ også vel? Flisespikkeri. Lenke til kommentar
dannad Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Rattet er fra Logitech, da kunne de vel hatt G25 som offisielt ratt? Spillet har jo støtte for clutch så da er det jo merkelig at det offisielle rattet ikke støtter alle funksjonene i spillet? Jeg tipper at UrgeLOL egentlig er ganske enig, men noen ville vel kanskje oppfattet det som noe negativt om Sony/PS3/GT så da må man kaste seg i fanboy-skyttergraven og fyre løs, i alle retninger! Anyways, jeg syntes det var snodig men det tilfører ikke hverken denne tråden noe eller forumet generelt så for min del kan vi fint legge det rattet, og diskusjonen rundt det, død. Hadde G25 vært det offisielle rattet til Gran Turismo 5, ville nok mange ha kjøpt et annet ratt på grunn av lite penger. G25 er jo ikke akkurat billig, noe GT-rattet er. På den måten kan flere GT-elskere investere lite penger i mye moro. Jeg er enig i at et offisielt GT-ratt burde hatt clutch, men du må tenke på at det ikke er så mange som er villige til å investere store summer i et dyrt ratt, når man kan få et veldig godt ratt til en MYE billigere penge - selv om den er uten clutch. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2009 Skademodellen i Gran Turismo 5 blir dynamisk i stedet for slik prerendret skade du finner i de fleste andre bilspill. Kilde Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2009 Her får dere se den nye SLS-AMG fra Mercedes, samt videoe av bilen på nurburing i GT5. Ser meget bra ut. Video Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Dynamisk skade modellering, rå grafikk, Gran Turismo 5, jeg kan ikke annet en og glede meg Bra tråd UrgeLoL, denne skal jeg definitivt følge mer med på Lenke til kommentar
thesinner Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Dette spillet kommer til å bli nesten alt for omfattende, tenk deg jobben med å samle trophies i GT5 xD Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 1. november 2009 Forfatter Del Skrevet 1. november 2009 For godt til å være sant? Trackeditor Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Så synd at vi ikke kan stole på om det blir en realitet eller ikke. Hvis det virkelig kommer er jeg forsiktig optimist. Det er nok mulig å lage en bane-editor som lett lar deg lage baner, men ser for meg at det fort kan bli SuperMario-baner alle sammen, eller enda værre, TrackMania-baner. Både i FM3 og GT5 er banene svært nøyaktige rekonstruksjoner med alt av detaljer med som hull og skader i asfalten, ujevnheter i veien, forskjellig vinklede overflater, osv osv. Slike detaljer kan bli vanskelig å gjenskape med enkle konsollbaserte verktøy og man kan ende med at alle banene er sterile og føles uekte. Når det er sagt så er jeg meget imponert over hva grafikk-artistene får til med dekor på bilene i FM3 på tross av svært enkle verktøy så det er mulig funksjonen kan bli svært brukbar. I så tilfelle er det rent gull! Ubegrensede mengder kvalitetsbaner klare for direkte nedlasting er fantastisk! Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Håper for all del at de originale banene forblir slik de er, og at de ikke kan endres på! Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Står at man kan lage nye fra scratch, eller redigere originalbanene. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Har lest at det blir destructible enviroments på banene, som dekk-veggen i Tokyo, o.l. Kan ikke huske det var i fir'eren. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 * Gran Turismo 5 also marks the introduction of NASCAR and World Rally Championship racing to the series. Yamauchi says adding those popular forms of motor racing has been challenging. “The most difficult part is actually NASCAR,” he says. “Their rules are really, really complex. It’s almost the difference between soccer and American football. I’m not quite sure of just how much of NASCAR’s rules we’ll be able to implement into the game, but we’re going to try.” Har aldri vært noen GT fan, men dette ryktet her gjør at jeg definitivt følger med! Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Det er ikke et rykte, det er bekreftet. Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Om "track editoren" er bra kan jo dette bli en veldig spennende funksjon! Særlig hvis man kan dele baner online, mange kreative sjeler der ute! Kanskje noen slenger sammen en bane fra Norge? Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 5. november 2009 Forfatter Del Skrevet 5. november 2009 Sant det, men håper nesten det blir en form for streng moderering, slik at kvaliteten ivaretaes. Vi trenger ikke flere 1000 dårlige baner å bla gjennom for å finne de gode. Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Det er jeg enig i. Ta littlebigplanet som et eksempel. Bruker man ikke tid på en bane, blir den heller ikke bra, det samme gjelder jo for en bilbane. Så at man kan rangere eller i det minste at Polyphony Digital har et slags minimums krav hadde vært fint Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 5. november 2009 Del Skrevet 5. november 2009 Klarer ikke forestille meg at eventuelle bruker-lagde baner vil være tilgjengelig i karierre-modus'en med det første. Tipper at slike baner kanskje bare blir tilgjengelige i online- og arcade-modus, og hvis banene er veldig bra så kanskje dem blir flyttet over i a-spec og lignende av Polyphony. :-/ Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Et voting-system burde være nok til å skille bra baner fra håpløse. Lenke til kommentar
andypandy Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Et voting-system burde være nok til å skille bra baner fra håpløse. Ikke nødvendigvis. For hvis de legger til en del trophies man kan få, ved og publisere en bane, publisere en bane med 2 laps, publisere en bane med en sving foreksempel, da ender det hele med at folk voter brettet opp fordi det er så enkelt og få trophies. Men dette er jo selvfølgelig ikke sikkert, enda, men det hadde vært typisk. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Sjekk ut de nye bildene av denne Audi TTen: http://www.thesixthaxis.com/2009/11/04/gra...ff-new-audi-tt/ Helt le incredible Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå