Brotato Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 har bestilt en pcskjerm som jeg skal koble til en pc. Det jeg lurer på er om det er mulig å se på tv gjennom pcskjermen. Vi har kabeltv, og der går det jo ann å dra en kabel fra hovedboksen og ut til andre tver. her er linken til skjermen jeg skal kjøpe. Jeg vet ikke om det inngang til en sånn kabel på pcen eller skjermen... Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Jeg har denne skjermen selv og den eneste inngangen på baksiden er til VGA Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2009 okey, men er det mulighet for å kjøpe noe som kan "omtransformere" den kablen? Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2009 hvor får jeg tak i det, og hvor mye koster er det? Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2009 kan noen gi meg en link? Lenke til kommentar
ole_kristian_ Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) hvilken kabel bruker du fra fra cabel-tv boksen din til tven?? Er bare til og google, så får du opp andre alternativer. scart til vga : http://www.onoff.com/online/se/inet.nsf/vP...%3Fopendocument Endret 10. februar 2010 av ole_kristian_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå