Gjest -gjest-is-back- Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Hei. Jeg er veldig frustrert for tiden og jeg sliter med å konsentrere meg fordi jeg tenker på hvilken legning jeg har. Tenkte på dette i 9 klasse og 10 klasse også, men da jeg begynte på ny skole så har det blitt værre :s Uff, jeg skjønner ikke hvorfor jeg må ha svar på dette nå, men jeg går bare rundt å tenker på det. Jeg er jente, og jeg er ikke feminim, har langt hår, men har tidligere hatt kort hår og ble tatt for å være gutt da jeg var mindre, faktisk helt ut i 10 klasse, men så har jeg aldri fått klipt meg og håret har grodd ut. Jeg går i "gutte" klær. Jeg bruker ikke sminke, og er ikke veldig feminim. Uansett så har jeg begynt på ny skole. Det er greit det, men da kom spørsmålene tilbake. Er jeg lesbisk?, er jeg bifil, eller hetro? Jeg har vel egentlig aldri vært noe inntresert i gutter, og har heller aldri vært betatt eller forlesket i gutter, men jeg har vært betatt av 2 jenter før.Er fortsatt betatt av en jente. Første gangen var i 9 klasse, jeg hadde ikke lagt så mye merke til henne, men så plutselig ble vi bedre kjent å da ble jeg betatt av ho, det har godt over nå, men nå har jeg blitt betatt av en annen jente. Jeg er så frustrert icon_confused.gif Jeg har noen bifile venner og jeg spurte en av de om jeg kunne snakke med ho, hun sa ja og jeg sa at jeg trodde jeg kanksje var lebisk/bifil, hun sa at det godt kunne hende og når hun tenkte over det så hadde jeg aldri vært noe inntresert i gutter,og hun tenkte at jeg kanskje var lesbisk da jeg nevnte det. Jeg har blitt spurt om legningen min før også. Uff, jeg skjønner ikke hvorfor jeg er så frustert bored2.gif , det gjør ingen ting om jeg er det, det er bare det at jeg går rundt å tenker på det og prøver å finne ut av det. Jeg har snakket med ungdomstelefonen og jeg har skrevet epost til undommstelefonen. De sa at jeg ikke skulle sette meg i forskjellige båser, og at man aldri ble helt sikker på hva man er, men man blir lei av å gå rundt på tenke på det så man plasserer seg et sted. De sa at jeg godt kunne være lesbisk og synes det var kjempe bra at jeg godtok det hvis det er tilfelle. Er det noen som kan hjelpe meg? Prøve å finne ut hva jeg er, eller har noen tips til meg om at jeg ikke burde gå rundt å lure på det? Jeg kan vel legge til at jeg har mest gutteinnteresser som fotball, data, spill, ting som kan kjøres, sport, tekniske ting osv. Leste et sted at det var noen lesbiske "koder" som hvordan de går, kler seg, osv. Og det stemmer veldig bra med meg, nå er det mange som sier det ikke er koder også da. Takk for svar Lenke til kommentar
-=CH=- Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 ikke for å være frekk på noen som helst måte, fordi jeg forstår frustrasjonen, men det at du har interesser mer over på "Gutte" kategorien trenger ikke ha noe med din seksuelle legning og gjøre. det har vel egentlig mest med oppvekst og liknende og gjøre. samt miljøet du lever i Men ikke fortvil, når du er i puperteten vil kroppen være litt skeptisk og kansje føles merkelig, men det går over, og du vil kunne se etter hvert hvilket lag du kommer til og heie på det som er genialt med hele greia, er at du kan eksprementere med dette og finne din egen sti, men dette skjer ikke ved at vi forteller deg hva du er. Dette må du finne ut av selv. så mitt svar til dette er egentlig : vær bifil en stund, eksprementer og finn deg selv Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) vansklig det her Endret 5. oktober 2009 av -Smash- Lenke til kommentar
dyke Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Hei hei Du spørr et fryktelig vanskelig spørsmål. Og i grunnen så er det kun du som kan svare på det til syvende og sist. Selv har jeg måtte gå denne stien du er på nå, for en del år tilbake. jeg fant ut jeg var lesbisk, men det trenger ikke å være samme tilfelle med deg. Kan like godt være en fase i live ditt. Selv vil jeg påstå at hva du gjør ut av livet når du vokser opp har svært lite med hvilken legning en har. Men har du tenkt tanken på hvordan du selv kan reagere om du skulle finne ut de er litt anderledes enn de andre? Anbefaller deg og ta turen innom www.gaysir.no. Lykke til, og bare sende meg en mld her på siden om det skulle være noe Dyke Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Kall deg bicurious frem til du vet om du er hetero, lesbe eller bi =) (Finner du ikke ut før du prøver litt sexy ting med andre) Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Uansett. Hva er greien med å sette seg selv i en bås? Om du er lesbisk, bi eller hetero, hva så? Bare prøv deg frem. Og jeg lover deg. Du vil finne det ut tidsnok. Om du er feminin eller maskulin har ingen ting med legningen din å gjøre. Kodene du snakker om, er mer et tilfelle av stereotypi. Samme greien med "feminine homsegutter" Uansett. Lykke til. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Som Mr Bjoern sier, spiller det noen rolle? Bare lek/bli sammen med dem du føler for. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Det vi kommer inn på den guttstilen her, er er et brudd på den normale feminine kvinnelige samfunns normen som du bryter ved å kle deg annerledes. Verre er det ikke på dette punktet Lenke til kommentar
Gjest gjest-is-back Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Takk for svar. Jeg for legge til at jeg er foreslket i en jente, men jeg vet ikke hvilket kjønn jeg tenner på.Har ikke hatt kjæreste før. Det er pga at jeg bare har vært forelsket 2 ganger. Begge to jenter. Problemet mitt er at jeg blir veldig usikker. Jeg kan være helt sikker på at det er forelskelse og at jeg er lesbisk, også neste dag vet jeg ikke om jeg er forelsket eller lesbisk utrolig frustrerende, men jeg er forelsket. Har aldri følt noe sånt for en gutt før, bare jenter. Det er vel ikke hastverk å finne ut av dette heller, men vennene mine begynner å lure litt nå. Nå har de fleste hatt/ har kjærester og jeg har ikke og jeg er ikke feminim av meg heller. Jeg er sikker på at de lurer, og venter på at noe skal ha mot nok til å spørre meg. Jeg har blitt spurte og jeg blir veldig glad når noen spør meg. Svarer da at jeg ikke vet. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Ikke bry deg om legniger og slikt, det er bare merkelapper, hver den du er, prøv(dette kan være vansklig) å bare være den du er. Lenke til kommentar
Gjest gjest-is-back Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Ikke bry deg om legniger og slikt, det er bare merkelapper, hver den du er, prøv(dette kan være vansklig) å bare være den du er. Ja, det er merke plapper, men jeg liker og høre til et sted. Det med guttestilen er pga at mange lesbiske/bifile jenter går sån. Jeg tror jeg er lesbisk,men jeg får være bifil til jeg finner det ut, men og bare ha vært forelsket i jenter er vel et tegn på at jeg er lesbisk? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 Det er jo absolutt lov å ønske å høre til et sted. Men for å være helt erlig. Kle seg lite feminint fordi det er sånn "lesbiske" går? Det blir så alt for likt homofile gutter som gjemmer hele ansiktet i sminke, bare fordi de er homofile. Om du har en guttestil fordi det er din stil, for all del. Om det er fordi du tror du er lesbisk, ville jeg tenkt meg om to ganger. Men det er meg, og folk må få gjøre som de vil. Ellers vil jeg igjen bare påpeke, at det har faktisk utrolig lite å si hva du egentlig er. Selv sier jeg at jeg er homofil. Fordi det er det enkleste. Jeg kan tenne på en og annen jente innimellom, men forelsker meg ikke i de. Er jeg homofil eller bifil? Muligens homofil med heterotendenser, eller noe annet fancy som noen kan gulpe opp. Men sannheten er. Jeg orker ikke stresse med det. Jeg har "plassert meg selv i en bås." skulle jeg ønske noe annet, er det ikke værre enn at jeg forklarer hvordan ting er. Folk flest bryr seg egentlig så mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg