Gå til innhold

[Løst]Ludo Terningkast 6 vs Tele2 Sheriff. Hvem er best?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror ikke LudoMobil har noe å gjøre med NetworkNorway. Det at Ludo benytter seg av Ventelo stemmer vel heller ikke for alt jeg vet, dog så benytter Ludo seg av samme WAP/MMS oppsett som ventelo.

Rett meg gjerne hvis jeg tar feil.

Er dette kun antagelser eller har du faktisk Ludo Mobil?

Har selv Ludomobil og et står Ventelo som operatør på telefonen. De bruker også MMS og internett innstillingene til Ventelo, så tror nok Vollvk har inngått en avtale med Ventelo om å gå igjennom dem.

Sjekk her: http://www.tv2underholdning.no/hjelperdeg/...er-2958917.html

Spør Adam har kontaktet Ventelo som leier ut nett til Ludo Mobil. Det viser seg at feilen ligger hos Ludo som legger på noen kroner på prisen for alle innholdstjenestemeldinger.
Lenke til kommentar
Tror ikke LudoMobil har noe å gjøre med NetworkNorway. Det at Ludo benytter seg av Ventelo stemmer vel heller ikke for alt jeg vet, dog så benytter Ludo seg av samme WAP/MMS oppsett som ventelo.

Rett meg gjerne hvis jeg tar feil.

Er dette kun antagelser eller har du faktisk Ludo Mobil?

Har selv Ludomobil og et står Ventelo som operatør på telefonen. De bruker også MMS og internett innstillingene til Ventelo, så tror nok Vollvk har inngått en avtale med Ventelo om å gå igjennom dem.

Sjekk her: http://www.tv2underholdning.no/hjelperdeg/...er-2958917.html

Spør Adam har kontaktet Ventelo som leier ut nett til Ludo Mobil. Det viser seg at feilen ligger hos Ludo som legger på noen kroner på prisen for alle innholdstjenestemeldinger.

Ja, jeg er kunde hos LudoMobil og på min telefon står det ikke at operatøren er Ventelo; står kun LudoMobil hos meg. Jeg har lest det

som stod i artikkelen du linket til, så jeg gir meg med en gang, da stemmer det nok at Ventelo leier ut til LudoMobil i og med at det står der.

Takk for informasjonen:)

Lenke til kommentar

Jeg har Chess nå og syns ikke lenger de tilbyr bra priser etter å ha fått høye data kostnader pga Android telefon og dårlig løsning for data pakker.

One Call bruker også Telenor sitt nett, hvis Network Norway sitt ikke er tilgjengelig. Ergo er du ofte "dobbelt" dekket.

Ludo har IKKE mobilforsikring og da er det totalt uaktuelt å bruke dem.

Det er vanskelig (jeg fant det ikke og jeg er ingen dårlig nettbruker) priser på data/pakker hos ludo.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...