Haze2003 Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Hei! Jeg vuderer og bytte fra OneCall Faktura til Ludo eller Tele2. (Ca på denne prisklassen jeg ligger) Ser jeg kan spare noen kr i lange løp... Men, lurte på hvem som er "best". Kundeservice, "mine sider" etc...??... Ser at prisene er ganske like... Jeg bruker ikke min tlf så my på nett, men tenkte og bytte snart. Så mulig det blir mere av det utover. Så grei trafikk pris, er også vikig.... men.. ikke det jeg legger mest vekt på... Lenke til kommentar
CAT0 Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Ludo sine inkluderte kroner kan du bruke på datatrafikk, det kan du ikke med Tele2. Lenke til kommentar
Haze2003 Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2009 Ludo sine inkluderte kroner kan du bruke på datatrafikk, det kan du ikke med Tele2. Oki... Takk for tips.. Lenke til kommentar
s4lem0nsen Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Ludo bruker Telenor sin dekning, da dette kan være viktig for noen:) Tele2 bruker Netcom. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 hva med å belge onecall folkapakke? 199 i mnd 400 sms 400 ringeminutter INGEN oppstart 10 MB data etter dette 0.05 10 mms. syns denne er best jeg:) pga høy minuttpris i de andre abbene. gratisbeløpet går fort opp Lenke til kommentar
Haze2003 Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2009 hva med å belge onecall folkapakke? 199 i mnd 400 sms 400 ringeminutter INGEN oppstart 10 MB data etter dette 0.05 10 mms. syns denne er best jeg:) pga høy minuttpris i de andre abbene. gratisbeløpet går fort opp Ikke helt mitt ringe mønster, men ikke mye forskjell pris messig ivertfall... Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 men billig var det:) Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Ville valgt Ludo sin, nettopp pga Telenor nettet Lenke til kommentar
Haze2003 Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2009 Ville valgt Ludo sin, nettopp pga Telenor nettet Ja, "heller" mest over på Ludo akuratt nå ja.... Lenke til kommentar
srbz Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Noen som vet om Ludo har mulighet for avtalegiro? Lenke til kommentar
Haze2003 Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2009 Noen som vet om Ludo har mulighet for avtalegiro? Hm..? Alle har vel mulighet for avtalegiro? Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Noen som vet om Ludo har mulighet for avtalegiro? Har dere faktureringsgebyr? Ja, på papirfaktura er det et gebyr på kr 30,-. Om du mottar faktura pr. epost eller har avtalegiro er det ingen gebyr. Lenke til kommentar
Haze2003 Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2009 Da faldt valget på Ludo Terningkast 6. Så håper jeg blir fornøyd med det... Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Da faldt valget på Ludo Terningkast 6. Så håper jeg blir fornøyd med det... Er du fornøyd med det? Tenker å bytte til Terningkast 6 jeg og. (Ikke fra Tele2, men fra OneCall Faktura...liker ikke Network Norway.) Lenke til kommentar
Haze2003 Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2009 Da faldt valget på Ludo Terningkast 6. Så håper jeg blir fornøyd med det... Er du fornøyd med det? Tenker å bytte til Terningkast 6 jeg og. (Ikke fra Tele2, men fra OneCall Faktura...liker ikke Network Norway.) Porteringen var faktisk idag.. så har ikke vært på Ludo Mobil, så mange timer... Gikk fra OneCall Faktura selv... Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Da faldt valget på Ludo Terningkast 6. Så håper jeg blir fornøyd med det... Er du fornøyd med det? Tenker å bytte til Terningkast 6 jeg og. (Ikke fra Tele2, men fra OneCall Faktura...liker ikke Network Norway.) Ludomobil T6 fungerer godt. Ingen grunn til å betale mer for OC Faktura. Lenke til kommentar
balder80 Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Da faldt valget på Ludo Terningkast 6. Så håper jeg blir fornøyd med det... Er du fornøyd med det? Tenker å bytte til Terningkast 6 jeg og. (Ikke fra Tele2, men fra OneCall Faktura...liker ikke Network Norway.) Ehm, Ludo benytter vel Ventelo som igjen benytter Network Norway? Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Da faldt valget på Ludo Terningkast 6. Så håper jeg blir fornøyd med det... Er du fornøyd med det? Tenker å bytte til Terningkast 6 jeg og. (Ikke fra Tele2, men fra OneCall Faktura...liker ikke Network Norway.) Ehm, Ludo benytter vel Ventelo som igjen benytter Network Norway? Ventelo bruker Telenor. Lenke til kommentar
DuckDuckGoose Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Ludo T6 virker veldig interessant i forhold til mitt bruk, men så dukker denne artikkelen opp og gjør meg usikker: Ludo får på pukkelen Lenke til kommentar
Haze2003 Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2009 Ludo T6 virker veldig interessant i forhold til mitt bruk, men så dukker denne artikkelen opp og gjør meg usikker: Ludo får på pukkelen Ikke bra reklame nei... men regner med at de rydder opp i sakene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå