Xp3ri3nZ Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Off eg har et problem! Eg liker aller best mapet som hetter Avalance i horde mode! Men kossen kan eg få velge det? Har gått inn og ut av matchmaking million ganger nå og får aldri det mapet! Eller fikk det en gang men da ble det uavgjort på stemmene på mapsa så da fikk vi et map som hetter Tie eller noe sånn! Hvorfor blir det sånn? Går det virkeligt ikke an å velge hvilke map du ønsker? Wildt iritterne, og eg må kjøre public får eg har ingen venner på xbox live! Noen Tips? Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2009 Tusen takk får gode svar nå har det bare godt en uke siden eg spurte om hjelp! Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Tusen takk får gode svar nå har det bare godt en uke siden eg spurte om hjelp! nå kommer det garantert til å fylles opp med gode svar siden du spørte på en slik måte Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2009 Får ikke svar uannsett så det har ingen betydning! Gidder ikke smiske meg til svar det går da an å dele informasjon viss du sitter på noe relavant! Men et spørsmål til her siden denne tråden var så effektiv! Ser at eg får Xp poeng når eg spiller Gears of Wars 2 og at eg går opp i level noen som vill fotelle litt hva det innbærer? Lenke til kommentar
Booz Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Det er vel bare noe ranking greier link Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 I matchmaking får man ikke velge map. Det er random. Du kan bare velge selv i custom-games. Dette er for at det skal være rettferdig, og det sikrer at så godt som alle maps'a blir spilt på. Eneste måte er å skaffe seg venner via Live. Lenke til kommentar
Xp3ri3nZ Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2009 Tusen Takk Folkens! Har enda ikke møtt en eneste Norsk Gears of Wars spiller på public! Er så lei av disse amerikanske ungene som bara skriker fuck og blåser i microfonen! Legg meg til viss dere spiler Gears of Wars 2 Xbox Live Id Bjarte23 Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Her finner du masse folk som spiller Gears titt og ofte: Tråd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå