Medrakil Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Ble just kontaktet på MSN av en idol-fan i klassen, som ved hjelp av mms://217.13.7.25/2003-05-16/idol!37062,B2W120!.wmv hadde fått se en episode av idol. Hun sa hun hadde funnet linken på vg-nett forumet. Hun har sendt meldinger til den opprinnelige posteren, men har ikke fått svar. Noen som vet hvor hun kan få tak i flere episoder? PS: Ja, jeg har prøvd google PSS: Ja, jeg har prøvd tv2.no, men man må være medlem, og det koster penger Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 HVORFOR skal du se på det drittprogrammet? Jeg vet det er irriterende å få et slikt svar men, IDOL SUGER!! Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 20. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2003 Var det jeg som skulle se på det kanskje? Les posten! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Hva med diverse P2P program? Sikkert noen som har tatt det opp Men, er han/hun hekta så ffs...betal de medlemskapet da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå