Gå til innhold

For alle, absolutt alle


EBFB

Anbefalte innlegg

Hei

 

Har nå fått meg internett butikk med klær. Her kan du skrive innlegg til meg eller sende e-post til me om hvilken t-skjorte, genser, jakke, bukse, lue, bag og alle plagg som fins og si hvilken farge f.eks. t-skjorta skal være og om du vil ha motiv på. Jeg kan sette motiv på ryggen, magen, brystet, og begge armene. Bruk dette. Det er ikke dyrt!

 

her finner du butikken:

 

### Lenke fjernet av administrator ###

Endret av Skagen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tråden stenges grunnet brudd på retningslinjene §5:

 

  • Det er tillatt for næringsvirksomhet og organisasjoner å ha en offisiell brukerkonto som benyttes til å svare på spørsmål eller påstander som blir fremmet, såfremt de ikke er forbudte etter norsk lov eller strider med forumets retningslinjer. Det foreligger spesifikke regler for en slik konto:
    • Den kan benyttes av flere personer innenfor virksomheten.
    • Brukernavnet skal tilsvare virksomhetens navn.
    • Kontoen kan kun benyttes til å delta i diskusjoner som omfatter virksomheten eller tema relatert til virksomheten.
    • Brukerkontoen skal ikke benyttes til å poste reklame eller nyheter om egne tjenester, med mindre det er svar på spørsmål fra andre brukere. Det skal kun svares på konkrete spørsmål og påstander. Informasjon ut over det kan bli ansett som snikreklame.
    • Signaturen til kontoen skal ikke inneholde annet enn kontaktinformasjon.

    [*] Om du deltar i diskusjoner som omhandler din arbeidsplass/bedrift eller virksomhetens konkurrenter så plikter du å opplyse om dette i tråden.

 

Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...