Hagr Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Hei! Jeg har et aldri så lite problem med torrent-nedlasting. Jeg får maksimalt 400kb/s ned. Dette gjelder uansett hvor mange torrenter jeg laster ned samtidig. (1 torrent, 400kb/s, 4 torrents, 100 kb/s hver) Dette gjelder på torrents som jeg vet har mye høyere hastighet på andre pcer/nettverk. Båndbredden min har jeg målt til flere Mb/s så jeg tror ikke det kan være problemet. Jeg kan heller ikke se at jeg har begrenset hastigheten i innstillingene. Er det noen som kan hjelpe meg litt her? Harald Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Du må nesten sjekke at portene du bruker er oppe , under verktøy hastighetsguide så kan du prøve å bruke knappen som sjekker at den gitte porten er oppe. Så finnes det jo selvsagt et par isp som kan senke ytelsen på .torrent filer . Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2009 Nextgentel nett og porten er åpen for innkommende tilkoblinger Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2009 Hvordan kan jeg finne ut om min isp begrenser hastigheten på torrent-trafikk og hvordan kan jeg eventuelt bypasse det? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Du finner det vel under Bittorrent, protokollKryptering. Ellers så kan det være lurt å bruke tilfeldige porter også så lenge disse er åpne. Mener Nextgentel ikke Throttler traffikken på Torrents, men er litt usikker der. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 400 kilobyte per sekund tilsvarer 3.2 megabit per sekund. Sikker på at det ikke er linja de som er flaskehalsen? Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2009 Det har jeg faktisk ikke tenkt på.. Jeg regner med at uTorrent også oppgir hastighet i bits og ikke bytes? Lenke til kommentar
slipten Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Utorrent oppgir hastigheten i bytes, så at du maksimalt laster ned 400 bytes i utorrent stemmer nok.Ispen oppgir hastigheten i bits, så du må alltid dele på 8 for å få det til å stemme i utorrent Lenke til kommentar
Hagr Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2009 Aah. Da er jo alt som det skal være Var sikker på at uTorrent også oppga hastigheten i bits Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå