Khaffner Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Siden jeg kjøpte telefonen har jeg vært på jakt etter en fungerende Gameboy Emulator til Android. Jeg prøvde først den som lå på marked, GameBoid Lite. Denne var bare for Advance og støttet ikke Color. Dessuten var det horribelt å spille med piltastene på skjermen, og trackballen var enda verre å styre med. Så lette jeg litt og fant Androidboy. Dette fikk jeg lastet ned, men gikk ikke an å installere, sannsynligvis fordi den er kompilert med en utdatert SDK eller noe lignende, husker ikke ordrett hva jeg fant på nettet. Jeg lette litt til idag og fant Kidd GBC. Denne emulatoren krevde fysisk tastatur, så den gikk heller ikke for Hero. Finnes det andre emulatorer der ute som støtter Gameboy Color spill, som kan fås tak i og som støtter HTC Hero? edit: Fant også Fudroyd, men det virker veldig halvferdig og krever også tastatur. edit: Mobile Boy ser noe lovende ut, kan noen hjelpe meg å finne den? Endret 4. oktober 2009 av khaffner Lenke til kommentar
greenman Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Bruker GameBoid selv.. ganske fornøyd med den,, utenom at du må kjøpe fullversjon får å kunne save =/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå