Lurveleven Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Hei. Jeg har nettop overtatt en 3 år gammel Easynote med innebygd tråløst nettverk. Det viser seg at den kobler seg opp veldig svakt mens den gamle maskinen med utvendig nettverkskort har utmerket tilkobling. Er det noen måte å få sterkere tilkobling med det innebygde, er det mulig å bruke et nettverkskort når maskinen ikke har inngang for et slikt et? Mener jeg har hørt noe om usb kort. Takk for evnt tips. Endret 5. oktober 2009 av Lurveleven Lenke til kommentar
Lurveleven Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2009 Jeg har sjekket innstillingene til batteri, mener det var nevnt noe om det i en tråd, og prøvde ulike varianter men kunne ikke se det ga noe resultat. En nettkobling som er svak eller meget lav er nesten ubrukelig. Lenke til kommentar
zonko Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Ja, du kan anskaffe et trådløst nettverkskort som du plugger inn i USB-port. Etter egen erfaring fungerer disse godt og man kan oppnå bra rekkevidde med dem. Komplett har et visst utvalg av slike USB-dongler. Jeg har selv gode erfaringer med D-Link DWA-140. http://www.komplett.no/k/kl.aspx?bn=10279&...r=A00302.K50859. Lenke til kommentar
Lurveleven Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2009 Takk for responsen, Zonko. Ser ut til at en usb trådløs er veien å gå, for dette netverket blir ikke noe bedre av seg selv. Hadde håpet det var noen snodige innstillinger som kunne rettes på, men ser ikke slik ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå