Catastrof Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Tomhel, skal vi bare spille med disse gruppene? Isåfall er eg klar no ikveld. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Ja. Folk har jo begynt å spille. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Tomhel, skal vi bare spille med disse gruppene? Isåfall er eg klar no ikveld. kamp? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Spiller mot Cyclonia nå. Ble 5-3 favør meg. Kan spille etter andre kampen som starter nu. Lenke til kommentar
Catastrof Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Tomhel, skal vi bare spille med disse gruppene? Isåfall er eg klar no ikveld. kamp? 2 sek, må teste en live kamp.. tror nettet lagger som fuck både idag og igår.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Trodde du ville spille mot meg andre kamp mot Cyclonia ble 7-3. Haha, latterlig dommer der på slutten når jeg kommer i 5 mot 1 kontring, så får jeg ikke fordel. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Kan dessverre ikke spille ikveld, men kan nok ta det imorgen kveld. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Berbastic ODST Noiz Catastrof noen av dere som er med nå? Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Noiz - Larsemao 2-1 Noiz - Larsemao 8-0 Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 kamp 1: mest ufortjente jeg noen gang har vært med på kamp 2: har faen meg aldri spilt mot noen som får ALT SIN VEI. hver jævla situasjon. løper inni meg og får faen meg ballen alene mot keeper. greit, fullt fortjent seier, men 8-0 er bare latterlig. umulig for meg å vinne en kamp der ingen situasjoner går i min favør og samtidig møter 11 mann i forsvar. skrevet i frustrasjon. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 kamp 1: mest ufortjente jeg noen gang har vært med påkamp 2: har faen meg aldri spilt mot noen som får ALT SIN VEI. hver jævla situasjon. løper inni meg og får faen meg ballen alene mot keeper. greit, fullt fortjent seier, men 8-0 er bare latterlig. umulig for meg å vinne en kamp der ingen situasjoner går i min favør og samtidig møter 11 mann i forsvar. skrevet i frustrasjon. Eg hadde faktisk Offensive heile kampen da, so 11 mann i forsvar møte du ikkje Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Eg hadde faktisk Offensive heile kampen da, so 11 mann i forsvar møte du ikkje ok, kanskje det var 10. tur har du ihvertfall Lenke til kommentar
Bluth Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Er en av dere klar for kamp mot meg nå eller? Lenke til kommentar
Catastrof Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Jobb i hele dag, får besøk av damen ikveld.. Sikkert med på kamper i 12-1 tiden viss noen er ledige da Lenke til kommentar
Bluth Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Vant første kamp mot Larsemão 5-1 men ser ikke ut som han godtar inviten til andre-matchen så må ta den en annen gang Jaja, ihvertfall: Berbastic(Villa) 5-1 Larsemão(United) Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Jobb i hele dag, får besøk av damen ikveld.. Sikkert med på kamper i 12-1 tiden viss noen er ledige da Eg er med i 12 - 1 tida Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) Kan ta den nå, få det overgjort. Endret 9. oktober 2009 av Larsemão Lenke til kommentar
Bluth Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) Kan ta den nå, få det overgjort. Så godta inviten! Edit: For sen.. Orker ikke vente mer nå Endret 9. oktober 2009 av Berbastic Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Har fortsatt ikke fått noe, og du er ikke online. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå