Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Skrev feil på tabellen, mente Tottenham. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Har spilt de kampene Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 EspenN har ikkje vært online idag, so eg har enda ikkje fått spilt mine 2 kamper. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Se etter feil Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Poengene i vår gruppe er riktig, men tror målforskjellen er feil, men det har jo egentlig liten betydning. Lenke til kommentar
Catastrof Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) St Veeman skal ha 7 poeng, men har egentlig ikke så mye å si men Edit: Gruppe D Endret 7. oktober 2009 av Catastrof Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 EspenN har ikkje vært online idag, so eg har enda ikkje fått spilt mine 2 kamper. Sorry. Har ikkje vært heima, og nettverket er skikkelig laggy.. Får ikkje kobla til EA sine servere.. Skal prøve litt seinare, men kan ikkje garantere noko.. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 EspenN si lingje lagget veldigt so me blei enig om Draw. prøvde ein kamp, der eg fekk eit mål, men det lagget veldig so me blei enig om draw begge kampene Kamp 1: 0-0 Kamp 2: 0-0 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Feil i opptellinga, blir naturligvis 2 små ligaer á 4 lag. Så går de 2 beste til semifinaler. St Veeman Cylonia TomHel Niram Larsemao Berbastic ODST Noiz Catastrof 2 kamper mot hver Endret 7. oktober 2009 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
Niram Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Nice nice, satser på å få spilt noen kamper i morgen kveld Lenke til kommentar
Catastrof Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Du har vell egentlig lagt feil tabeller med tanke på at i ene gruppen er det 3 lag som kom på 1. plass i sin gruppe, mens i andre gruppen er det 3 lag som kom på 2. plass i gruppen sin. Burde vell vært 2 andre plass lag og 2 første plass lag i hver gruppe eller? Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Du har vell egentlig lagt feil tabeller med tanke på at i ene gruppen er det 3 lag som kom på 1. plass i sin gruppe, mens i andre gruppen er det 3 lag som kom på 2. plass i gruppen sin. Burde vell vært 2 andre plass lag og 2 første plass lag i hver gruppe eller? ja, eg tenkte på de samme Lenke til kommentar
Catastrof Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Er jo sånn det skal være for å være rettferdig. Må jo være noen fordeler med å faktisk vinne sin gruppe. Lenke til kommentar
St Veeman Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Cylonia, TomHel og Niram, jeg regner med jeg kan spille kampene i kveld. Om dere er online Lenke til kommentar
Niram Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Cylonia, TomHel og Niram, jeg regner med jeg kan spille kampene i kveld. Om dere er online Jeg er klar i kveld. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Du har vell egentlig lagt feil tabeller med tanke på at i ene gruppen er det 3 lag som kom på 1. plass i sin gruppe, mens i andre gruppen er det 3 lag som kom på 2. plass i gruppen sin. Burde vell vært 2 andre plass lag og 2 første plass lag i hver gruppe eller? Trekte laga jeg, skal se på det i kveld. Lenke til kommentar
Gropius Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Jeg er med i neste cup! Legg meg til på live: GT--> NuttyNiklas1989 Lenke til kommentar
Niram Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) cyclonia - niram 3-2 6-1 At jeg taper 6-1 i en kamp med 14-11 i skudd mot mål, ja da er det faen ikke håp.. Gratulerer Cyclonia, du er bedre enn meg. Men syns resultatet lyver litt.. "Ufortjent" at jeg ikke får med meg et eneste poeng.. Syns jeg edit: Tull skrevet rett etter kampen Endret 8. oktober 2009 av NiRaM Lenke til kommentar
Cyclonia Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Da har jeg og St Veeman spilt kampene våre. Cyclonia 2 - 2 St Veeman St Veeman 1 - 3 Cyclonia Lenke til kommentar
Bluth Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) Hvis noen i gruppa mi kan spille nå ta kontakt! Kan ikke etter klokka 9 så det må gå litt kjapt Men sånn ellers kan jeg hvertfall på dagen imorgen, veit ikke på kvelden, skal kanskje ut.. Endret 8. oktober 2009 av Berbastic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå