Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Hohoho, for en kamp. Men nå klikka det virker det som. 5-4 favør TomHel, tror det var 1-4, også var det 4-4 på 5-10 fifaminutt. Skaff deg bedre linje, TomHel... Satan så ufjortjent Men nå har det visst klikka her.. Kommer straks tilbake. Bedre linje? Må i såfall være offsidelinje. Vil ikke kalle det ufortjent, begge brente sjanser som faen en stund. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Noen meget billige mål der ja. 5-4 2-4 Lenke til kommentar
Bluth Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Hohoho, for en kamp. Men nå klikka det virker det som. 5-4 favør TomHel, tror det var 1-4, også var det 4-4 på 5-10 fifaminutt. Skaff deg bedre linje, TomHel... Satan så ufjortjent Men nå har det visst klikka her.. Kommer straks tilbake. Bedre linje? Må i såfall være offsidelinje. Vil ikke kalle det ufortjent, begge brente sjanser som faen en stund. Lagget noe voldsomt i første kamp hvertfall, men andre kamp var det laggfritt så vet ikke 2 jevne og gode kamper og fint jeg fikk meg en seier også Takk for kampene. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 1-0 til deg, TomHel og 2-2 i andrekampen. Trodde du skulle være mye bedre, jeg. Takk for kampene. Lenke til kommentar
Bluth Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Ja, synes også han var skuffende dårlig Neida, bare tuller Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 1-0 til deg, TomHel og 2-2 i andrekampen. Trodde du skulle være mye bedre, jeg. Takk for kampene. Takken for at jeg spiller med 9 mann i store deler av 1. kamp for å være grei? Tennissiffer er vel ikke så morsomt, er det? Kan godt kjøre på neste gang vi møtes Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 "For å være grei". Hehe. Godt for deg at avslutteregenskapene mine er helt på tryne, ellers hadde den kampen blitt stygg for din del. Jeg forventer at alle kjører på uansett. Taper gjerne mot en som er overlegent mye bedre enn meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Hadde du hatt bedre avslutningsegenskaper så hadde jeg ikke gidda å f.eks drible med keeper til langt over midtbanen ol. Ikke det at jeg egentlig har noe jeg skulle forsvare da. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Tja, du sa at jeg kom til å tape. Det klarte du bare delvis å forsvare. Men, uansett, det var gøy å være med i cupen. Lykke til dere som er videre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Tok utgangspunkt i det, siden du ved tidligere anledninger hadde skrevet noe lignende. En rematch i morgen? Lenke til kommentar
St Veeman Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Begynner folk å bli ferdige med kampene sine i gruppespillet? Når er planen å beynne ligaspillet med 6 lag? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Når Arsenal-Chelsea og Villa-United er ferdigspilt, deadline absolutt senest imorgen 23:59. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Eg og EspenN har eit problem, eg veit at eg har NAT open, men me får ikkje spille sammen, noken forslag? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Ja, spill via online team play. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Kan me spille private Team play da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 -> play friends, også velger du bare han. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Skal prøve det, når han kommer online Lenke til kommentar
Catastrof Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Synes deadline burde bli ikveld klokken 24. Har gått lang tid no. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Enig med deg, eg er klar med ein gang han kommer online. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Når Arsenal-Chelsea og Villa-United er ferdigspilt, deadline absolutt senest imorgen 23:59. Villa-United? Er da ingen i gruppe A som er villa? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå