Noiz Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Ok, kommer nå edit: Kommer du? kommer no Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Jeg kan spille kl. 22 hvis det passer for deg, TomHel. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Jeg kan spille kl. 22 hvis det passer for deg, TomHel. Litt i seineste laget. 21? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) 21 går fint. EDIT: skal vi spille begge kampene? Endret 6. oktober 2009 av kraftpapir Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Ja, om mulig. Morsomt at du er med selv om du ikke vinner Lenke til kommentar
Niram Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Andre kamp Noiz - Niram 4-2 Takk for kampene Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Andre kamp Noiz - Niram 4-2 Takk for kampene Du var ganske nærme med å få deg noken mål på slutten, men takk for kampene ja. Endret 6. oktober 2009 av Noiz Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Ja, om mulig. Morsomt at du er med selv om du ikke vinner Er med uansett jeg. Da venter jeg spent på en invite kl. 21. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Eller nå? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Holder på med middag til kjerring og unge, så det passer dårlig nå. Men, sees klokken ni. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Greit det, sikkert vanskelig å balansere. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Niram vs EspenN Første kamp: 1-0 Andre kamp: 3-1 Takk for kampene, tette fine oppgjør Lenke til kommentar
Bluth Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 TomHel, passer det klokken 8 presis? Kan ikke før det ihvertfall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Vil anta det ja. Lenke til kommentar
Bluth Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) WTF? Hvorfor spiller vi Be a Pro??! Hele førsteomgang måtte jeg spille med Be a pro kamera.. Du vet at det går myyyyye tregere med det?? Jeg hadde 3 alene med keeper sjanser i førsteomgang som jeg misset på pga. kameraet og at spillerene ikke reagerer like raskt som vanlig når jeg trykker. Det gikk jo så sakte at det var umulig å spille ballen på 1 touch.. Har du en forklaring på hvorfor du ikke invita meg til en vanlig match?? Nesten så jeg krever re-match på den der.. Spiller hverfall ikke en ny match på be a pro.. Alt går tregere, med vanlig kamera også.. Jeg valgte Aston Villa pga. hurtig kontringsspill.. Umulig med Be a pro modusen. Endret 6. oktober 2009 av Berbastic Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 1. Du får rematch. 2. Du må skifte kameravinkel til tele. 3. Vi spiller bap fordi vi ikke finner hverandre via head 2 head. 4. kom innpå nå. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Larsemão 1 - 3 Cyclonia Ufattelig ineffektive meg ble straffet av Cyclonia som utnyttet det dårlige forsvarsspillet mitt Fatter ikke hvordan det blir så store rom i forsvaret mitt ass. Da er vel gruppe A ferdig spilt tror jeg? Lenke til kommentar
Bluth Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Skaff deg bedre linje, TomHel... Satan så ufjortjent Men nå har det visst klikka her.. Kommer straks tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå