Stor Oddnoga Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 TomHel, når er du klar for å gi meg litt juling? Lenke til kommentar
St Veeman Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Sevilla- Valencia 0-3 Valencia - Sevilla 2-0 Endret 5. oktober 2009 av Vee75 Lenke til kommentar
Catastrof Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) City- Sevilla 5-0 Sevilla- City 0-4 Endret 5. oktober 2009 av Catastrof Lenke til kommentar
Shifty Powers Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Er småflau over mine skandaløst dårlige resultat! 0 mål på 4 kampar, er særs imponerande Men tapte fortjent så eg må nok berre øve.. Lenke til kommentar
Catastrof Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Du kom deg mye mer i 2. kampen Lenke til kommentar
Catastrof Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Kordan finner eg south europe 2 lobbyen? skjønner ingenting.. og ka er vitsen med å spille ranked match her? Lenke til kommentar
St Veeman Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 gå på xboxlive Catastrofe, så online lobbies, so lounge. der finner du de forskjellige lobbyer Jeg er i south europe 2 Lenke til kommentar
St Veeman Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Valencia - City 0-2 City -Valencia 0-0 Må si jeg er lite impomert over en som velger City og spiller med 7 mann på egen banehalvdel og bare rygger.. Men noen klarer rett o slett ikke forsvare seg uten 7 man bak Lenke til kommentar
Catastrof Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Må si du ikke klarte å komme deg igjennom den forsvarslinjen, og eg gikk igjennom gruppespillet uten å slippe inn noen mål hver sin spillestil. Edit: gøy å se andre irritere seg over spillestilen min. Viser tydelig at den faktisk funker Endret 5. oktober 2009 av Catastrof Lenke til kommentar
St Veeman Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Du mener ikke at 7 mann bak er destruktiv fotball? Og da i tilleg ha Man City? Er jo bare tegn på at du er dårlig til å forsvare deg uten mange i forsvar Lenke til kommentar
Catastrof Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Når eg klarer å forsvare meg tett, men allikevel har mange spillere som er villige til å ta masse løp fremover, så mener eg at eg har den spillestilen eg har lyst å spille med. Den funker for meg, kanskje ikke for deg. Det er sånn fotball eg liker, med ett kompakt forsvar og spill som går raskt fremover, uten nødvendig å bare tenke bakrom. Edit: Og ja, skal ikke skryte på meg at eg er god til å forsvare meg, derfor liker eg denne spillestilen best. Kordan du velger å spille er egentlig ikke noe jeg bryr meg særlig om Endret 5. oktober 2009 av Catastrof Lenke til kommentar
St Veeman Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Selvfølgelig spiller du som du vil og hva som passer deg og din spillestil best. Ikke noe problem det. Men kikket på possession i den siste kampen som endte 0-0 og Valencia hadde 79% ball possesion. Sier ikke at det betyr mye, men ble 2 veldig kjedelig kamper. Du vinner fortjent den første, men den andre er mer åpen. Men er ikke lett å tråkkle seg igjennom en mur av 7 mann i forsvar som bare rygger så fort jeg har ballen. Derfor jeg sier jeg er lite imponert over spillestilen. Men det passer deg best, og da spiller du slikt. Ikke noe problem. Lenke til kommentar
Bluth Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Når passer det ikveld, TomHel? Lenke til kommentar
Niram Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Noen fra gruppe C som vil spille? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Når passer det ikveld, TomHel? Litt senere, skal sove nå Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Noen fra gruppe C som vil spille? Niram eg kan spille Lenke til kommentar
Niram Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Ok, kommer nå edit: Kommer du? Endret 6. oktober 2009 av NiRaM Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Gi en lyd om noen er klare, f.eks berbastic. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå