Catastrof Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Blir gøy dette. Blir nok knust, men artig allikevel Lenke til kommentar
St Veeman Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Blir gjerne med Gt: St Veeman lag: Bayern Munchen eller Valencia (så at noen hadde skrevet Bayern) Endret 5. oktober 2009 av Vee75 Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Dette blir gøy, no er med 12 stykker, TomHel kommer vell sikkert snart med gruppene, men eg kan ikkje spille før ikveld Lenke til kommentar
St Veeman Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Regner med det er kveldstid det skal spilles på-. da jeg sjelden er online før etter 20.00 Jobber og har barn, så spilling er ikke prioritet før etter da. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Må bli kveldstid for min del også. Regner med å bli banket av samtlige, men gøy blir det allikevel. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Gleder meg jeg Håper på finaleplass! Men skal ikke sette meg for høyt Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Har generell dårlig luck/marginer ved online spill, men blir artig for det. Før har det blitt eit par turneringer på ps3 (fifa09) uten stort hell.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Vært på jobb, også la jeg meg nedpå. Våkna nettopp, lagde en tabell fort. Leste andre sida etterpå, så TBA=St Veeman. Bare spill. Lenke til kommentar
St Veeman Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) ok.. jeg tar Bayern Munchen jeg da.. siden ingen andre har det Så TBA er Bayern Gt= St Veeman Endret 5. oktober 2009 av Vee75 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Cyclonia: Kamp klokka 19:30? Lenke til kommentar
St Veeman Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Spilles det vanlig omganger a 6 min og ranked eller uranked? med eller uten live season? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Uten liveseason, med ranked. eller forresten hvordan er Barca på live season? Endret 5. oktober 2009 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
Shifty Powers Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Kan nok ikkje spele før litt seinare i kveld. 11 tida? Passar det? Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Hmm.. her får jeg ikke valgt ranked. Hva skal jeg gjøre da? Btw: er med anytime ikveld Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Niram eller EspenN med på kamp seinare i kveld eller no? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 samebrothers-Cyclonia 0-2 kamp1 Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 En av dere i gruppe B som er klare for en kamp i kveld? Har aldri spilt online på denne måten før, så sikkert flott hvis dere inviterer meg eller forklarer meg hvordan dette fungerer, så jeg ikke roter det til. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 En av dere i gruppe B som er klare for en kamp i kveld? Har aldri spilt online på denne måten før, så sikkert flott hvis dere inviterer meg eller forklarer meg hvordan dette fungerer, så jeg ikke roter det til. Samme her, spilt en del online men da har jeg bare tatt quick ranked match ^^ Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Cyclonia - Samebrothers 1-2 (før connection lost i det 70. min elns) kamp 2 Lenke til kommentar
Bluth Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 En av dere i gruppe B som er klare for en kamp i kveld? Har aldri spilt online på denne måten før, så sikkert flott hvis dere inviterer meg eller forklarer meg hvordan dette fungerer, så jeg ikke roter det til. Jeg kan ikveld Når som helst før 23.00.. Skal vi spille begge idag eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå