Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 jeg lurer bare på hvilke folk som kjøper wii. unge, gamle, hardcore gamers eller de som spiller lite? dette er ikke en tråd for å hakke ned på noen onsoleiere, jeg lurer bare på hvilke folk som har wii og hvorfor. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Jeg har Wii fordi jeg likte Nintendo, og forventet en ny Nintendo 64/Super Nintendo Hrmpf! Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Hvilke type folk kjøper smør? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 jeg vet ikke, jeg kjøper ikke smør. @Merkwürdichliebe likte som i liker ikke lenger? Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Det er mange forskjellige grupper som spiller Wii. Gamlinger som mener de kan få mosjon ut av det, samt yngre som liker spillene. Wii er en allsidig konsoll som passer for mange. Det er derfor vanskelig å si hvem Wii ikke passer for. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 det er 50 mill som har kjøpt wii. antar at det finnes endel forskjellige typer blant disse. Selv er jeg 30 og har en wii jeg er fornøyd med. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 selvfølgelig har forskjellige grupper wii når det er en stor konsol, jeg lurer på hvem hovdgruppen(e) er? Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Tror ikke det er noen hovedgruppe her, da demografien er for stor. Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Jeg tror det er mange som ikke spiller konsoll mye som eier Wii. Og de er sannsynligvis majoriteten (dette sier jeg uten noe god dokumentasjon til å bekrefte det). Jeg har Wii selv også, og bruker den bare om jeg spiller sammen med andre, for enspiller spill har jeg ikke rørt den på sikkert 1 år. Lenke til kommentar
Steamed Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Hvilke type folk kjøper smør? Haha Flirte lenge av denne Jeg liker selv wii ganske godt. Er en liten stund siden jeg har brukt den, siden har ingen nye spill. (skal kjøpe snart) Tror det varierer veldig hvem som har wii. Er selv ganske fornøyd, håper på et Über bra spill kommer snart Lenke til kommentar
Heales Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Det er alle mulige folk som kjøper Wii, men nesten ingen folk som gidder kjøpe spill til den Makan til støvsamler har jeg aldri noengang brukt penger på. Lenke til kommentar
Lauritzen Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Kan jeg ikke svare på, skjlnner meg heller ikke på hvorfor folk kjøper Wii. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Sidan Wii er den konsollen som er mest retta mot barn vil eg tru at barn er dei som iallefall brukar den mest. Mange over 20 har nok kjøpt konsollen fordi den kom med noko nytt, men kor mange som brukar den er jo ein anna sak. Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Makan til støvsamler har jeg aldri noengang brukt penger på. Jøss, bare vent til du må kjøpe støvsuger! Liker Wii'en min jeg, føler jeg er blitt litt for gammel for PS3/Xbox, men mulig jeg får kjøpe meg en Xbox etterhvert. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 (endret) Familier med yngre barn kjøper Wii Endret 9. oktober 2009 av olehh Lenke til kommentar
DasDiskusjonsDude Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Familier med barn kjøper wii. Eg har det... Bra konsoll, og alle som liker nintendo, og som spiller mykje, bør kjøpe wii. The legend of Zelda, twilight princess er eit bra spill på wii:) Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Seriøst, så er det jo ganske lett svar på spørsmålet. Alle kjøper Wii. Det er lettere å gruppere de andre konsoll-kjøperne, enn det er å gruppere wii-kjøperne. (Om man ser bort fra 'alle' ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå