Gå til innhold

Finnes det SMS-varsling når man får e-post på Hotmail?

Anbefalte innlegg

Hei jeg har en telefon som er k810i, og har netcom. Jeg lurer på om det finnes noen tjeneste eller noe slikt slik at jeg kan få sms når jeg får en e-post på hotmail. Jeg har lenge tenkt på det men aldri kommer men en løsning. Jeg ser bare etter gratis tjenester da =P

Takk på forhånd, og takker til alle svarene som kommer =)

Endret av kingboy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dersom ein har Telenorabonnement kan ein få gratis online mailadresse, og gratis sms-varsling til Telenorabonnementet. Om Netcom tilbyr noko liknande veit eg ikkje, men i så fall ville du kanskje kunne vidaresende e-post dit, og dermed få sms-varsling.

Så litt off topic: Dersom e-postleverandøren støttar pop er det ganske enkelt å setje opp den innebygde e-postklienten i ein SE-telefon, slik at du lett kan gå inn og sjekke manuelt, evt. kan du også setje e-postklienten til å sjekke automatisk for post kvart x minutt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9
Dersom ein har Telenorabonnement kan ein få gratis online mailadresse, og gratis sms-varsling til Telenorabonnementet. Om Netcom tilbyr noko liknande veit eg ikkje, men i så fall ville du kanskje kunne vidaresende e-post dit, og dermed få sms-varsling.

Netcom tilbyr det samme. :thumbup: Men tilbyr hotmail videresending???

Endret av Slettet-376f9
Lenke til kommentar

Netcom tilbyr det samme. :thumbup: Men tilbyr hotmail videresending???

hvordan gjør man det med netcom? Jeg vil bare gjøre det hvis det er gratis da =P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...