Gå til innhold

iPod Nano 5G, eller.. ?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har så lyst på en MP3-spiller fordi Sony Ericsson er helt umulig å bruke som en MP3-spiller pga den stygge proprietære kontakten dems.

Jeg har sett litt på iPod Nano 5G, den virker som en veldig god spiller, FM-radio og den ser veldig bra ut, men det at man MÅ bruke iTunes er ikke noe positivt for meg. Så det jeg lurer på er om det fins spillere som har like god brukervennlighet, fm-radio og til lik pris? Også lydkvalitet er veldig viktig.

Mvh. Dofty

Endret av Dofty
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for svar. Jeg har egentlig gitt opp Sony Ericsson som telefon og musikkspiller, den kontakten er helt ødelagt og jeg har problemer med å lade telefonen og bruke handsfree.

Jeg er egentlig mer eller mindre dritt lei av trykkskjermer nå, veldig tungvint å bruke. EDIT: Jeg mener av den resistive typen.

Men jeg har sett på de nye Sony spillerne. Tror jeg heller mer mot Sony NWZ-S739F 16GB. Den har veldig god lyd, radio, den ser bra ut, masselagring osv. Også er den veldig billig nå, 995,- på komplett. :D

Endret av Dofty
Lenke til kommentar
Vi får håpe det! ;)

Jeg finner ikke denne spilleren hos Komplett til den prisen??? kan du sende lenke....

Du tror ikke det var et helgetilbud da?

Uansett, ta en titt her ;)

EDIT: BTW, kanskje greit å sitere riktig innlegg ;)

Endret av 2B'1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...