Dofty Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Hei! Jeg har så lyst på en MP3-spiller fordi Sony Ericsson er helt umulig å bruke som en MP3-spiller pga den stygge proprietære kontakten dems. Jeg har sett litt på iPod Nano 5G, den virker som en veldig god spiller, FM-radio og den ser veldig bra ut, men det at man MÅ bruke iTunes er ikke noe positivt for meg. Så det jeg lurer på er om det fins spillere som har like god brukervennlighet, fm-radio og til lik pris? Også lydkvalitet er veldig viktig. Mvh. Dofty Endret 4. oktober 2009 av Dofty Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Om du synes Sony Ericsson funker greit ellers, kan du jo bruke en slik Er touchscreen et problem for deg? Om det ikke er det burde du ta en titt på COWON D2 eller D2+ Ta en titt på COWON's DAP/PMP-er Jeg tror D2 eller D2+ ville vært et godt kjøp Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Takk for svar. Jeg har egentlig gitt opp Sony Ericsson som telefon og musikkspiller, den kontakten er helt ødelagt og jeg har problemer med å lade telefonen og bruke handsfree. Jeg er egentlig mer eller mindre dritt lei av trykkskjermer nå, veldig tungvint å bruke. EDIT: Jeg mener av den resistive typen. Men jeg har sett på de nye Sony spillerne. Tror jeg heller mer mot Sony NWZ-S739F 16GB. Den har veldig god lyd, radio, den ser bra ut, masselagring osv. Også er den veldig billig nå, 995,- på komplett. Endret 4. oktober 2009 av Dofty Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2009 Vi får håpe det! Lenke til kommentar
Espen_jobb Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Vi får håpe det! Jeg finner ikke denne spilleren hos Komplett til den prisen??? kan du sende lenke.... Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Vi får håpe det! Jeg finner ikke denne spilleren hos Komplett til den prisen??? kan du sende lenke.... Du tror ikke det var et helgetilbud da? Uansett, ta en titt her EDIT: BTW, kanskje greit å sitere riktig innlegg Endret 5. oktober 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2009 Jo, det var nok et helgetilbud. Den samme spilleren koster 1495,- nå. Jeg er glad jeg bestilte igår. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Den koster 1092 kr på datakjeden da Lenke til kommentar
Espen_jobb Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Fant du noen passende etui eller armbånd til denne, f.eks til å trene med. Noe som er vanntett..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå