szku Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Hei, jeg sitter på en Windows XP SP 2 maskin. Når jeg forleden brukte fraps en del til å ta opp videoklipp så kom det fler video filer i mappen enn det skulle, disse video filene kunne ikke spilles av eller slettes. Jeg prøvde også å slette noen andre video filer men fikk opp samme error. Når jeg restarter maskinene kan jeg slette filene og mappen, men om jeg laster ned en ny video fil vil samme tingen skje og jeg må da restarte for å kunne slette filen. Feilmeldingen jeg får opp er: Ingen tilgang, kontroller at disken ikke er full eller skrivebeskyttet og at filen ikke er i bruk. dette er da gjort, har også lukket alle slags video programmer. Filen det gjelder for øyeblikket er av Xvid format. Begynner å bli ganske så plagsomt. Lenke til kommentar
Jaybird Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Du kan prøve å trykke shift+del på den du skal slette, og se om det funker da. (Sletter filen for alltid, ikke via søppelkurv) Lenke til kommentar
szku Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Skulle gjerne lagt dette til før, men sletter alltid filer med shift+del så jeg slipper å tømme papirkurv. Har da prøvd vanlig "delete", "shift+delete" og å dra filene til søppelkurven. Får fortsatt opp samme error. Endret 5. oktober 2009 av szku Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Har du prøvd FileASSASSIN fra malawarebytes. http://www.malwarebytes.org/fileassassin.php Lenke til kommentar
szku Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2009 Nei, men det ser ut som en bra løsning så langt vertfall. takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå