Gjest Guest_Line_* Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Hvis dere har sex med en dere liker kjempegodt, dropper dere prevensjon da? Høres ut som et sykt spørsmål, men hvis dere ikke er sammen med jenten, men ligger med henne og dere er villt forelsket i henne, tar dere sjansen på at hun blir gravid da? Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Spør deg selv om konsekvensene av en eventuell graviditet er værdt sex uten prevansjon. Jeg ville ikke tatt den sjangsen. Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Har en kompis som droppa det. Nå er Adam 8 mnd Til gjengjeld har han det veldig bra med mora da. Lenke til kommentar
DMN Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Bare hvis jeg vet at hun vil ta en angrepille eller abort hvis graviditet skulle skje. Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Jeg ville ikke tatt den sjangsen. Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Bare hvis jeg vet at hun vil ta en angrepille eller abort hvis graviditet skulle skje. Slenger meg på den. Det vil være en forferdelig risiko å gjøre noen gravide, så det må være noen sikkerhetsnett for at jeg skal droppe å ha på gummi. Lenke til kommentar
Gjest trådstarter Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Og få barn er et ansvar. Men hvis man er skikkelig babysyk, og finner en man liker, og har sex med han så er jo det lett å tenke... : å ta sjansen på å bli gravid. Ikke fare for damen, men værre for mannen, for damen kan stikke av med barnet. Det er jo damen som blir gravid. Så hvis jeg var mann ville jeg vært forsiktig med det, men som dame er jeg ikke redd å bli gravid med en mann jeg forelsker meg i. Men når jeg velger å slutte av å få barn, da blir jeg jo redd, men nå ønsker jeg meg flere. Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Today, I had drunk sex with a girl that I barely know. I didn't have a condom and was nervous about getting her pregnant, but she assured me that I could pull out. Right when I was about to pull out, she wrapped her legs around me and yelled : "BE MY BABY'S DADDY!" I couldn't get out in time. FML Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Minner om reglene for gjesteposting. Da trådstarters førstepost ikke fylle disse kriteriene, stenges tråden. Kommentarer på moderering tas på PM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg