Slayer00 Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Jeg har fått meg ludo, men kommer ikke på nett med min iPhone 3G. Noen som kan hjelpe meg? Takk:) Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Har du hentet WAP/MMS-innstillinger for Ludo Mobil? Du finner dem her. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 du får ikke gjort det med iphone da... Lenke til kommentar
Krokan Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Prøv å skriv inn følgende under APN: internet.ventelo.no Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 du får ikke gjort det med iphone da... Oj! Det hadde jeg faktisk glemt. Jeg har ikke iPhone selv. Takk for rettelsen Lenke til kommentar
O276 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Jeg har fått meg ludo, men kommer ikke på nett med min iPhone 3G. Noen som kan hjelpe meg? Takk:) Har ikke iPhone eller Ludo sjøl,men bruker ikke Ludo Netcom sitt nettverk? Mulig du kan bruke det som er her. Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Ludo Mobil bruker Telenor, gjennom Ventelo. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Hæ? Hvordan vet du de har gjennom Ventelo? Lenke til kommentar
O276 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Hæ? Hvordan vet du de har gjennom Ventelo? Okei, sorry for feilinfo, det skal ikke gjenta seg... Ser at det er Telenor sitt nett som blir benyttet Amobil forum... Og en liten oversikt på mobilleverandører inkl. nett: Telepriser Endret 5. oktober 2009 av O276 Lenke til kommentar
O276 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Jeg har fått meg ludo, men kommer ikke på nett med min iPhone 3G. Noen som kan hjelpe meg? Takk:) Men hva med dette da? Manuelt oppsett Apple iPhone 3G Lenke til kommentar
Wisd0m Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Samme problemet her. Noen som har fått det til? Har prøvd apn: internet.ventelo.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå