Hansforum Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Jeg har Canon speedlite 430ex blits, men spesielt ved portrettfotografering skulle jeg ønske et mer diffust lys. Jeg har sett litt på Gary Fong sine og de virket veldig interesante. Noen som har gode erfaringer, eller tips om andre gode diffusorer. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Softboks er det mange som bruker til portrettfotografering,foreksempel Tristar 44x44 cm. Lenke til kommentar
BonzoDog Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Jeg er i alle fall svært fornøyd med kombinasjonen Canon Speedlite 430EX II og Gary Fong Lightsphere-2. Har ikke forsøkt andre diffusere, men denne kombinasjonen gir utrolig mye bedre bilder enn bare Canon Speedlite 430EX II alene. Anbefales! Du får kjøpt den i Norge også. Lenke til kommentar
Hansforum Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2009 Jeg har 430EX. Hvordan passer Gary Fong Lightsphere-2 på denne, må det modifiseres eller sitter den godt? Lenke til kommentar
BonzoDog Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Til Speedlite 430EX og 430EX II med Gary Fong Lightsphere II, så er det P3 som passer (eventuelt C3 hvis man kjøper Cloud-versjonen). Man bare setter den rett på tuppen av blitsen og "push past ledge" som det står på hjemmesida til Fong, så sitter den helt greit fast uten modifikasjoner. Veldig enkel i bruk og det virker som den er uslitelig også. Lenke til kommentar
Hansforum Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2009 Flott, tror jeg går for den. Dollarkursen er jo veldig lav nå, men tror det er enklere å kjøpe på den norske internettsiden. Blir jo en del i frakt fra USA. Lenke til kommentar
heder78 Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Jeg bruker Ligthsphere Softbox på min 430, og er meget fornøyd med resultatet. Kanskje litt større enn Gary Fong sin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå