Dina123 Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Jeg lurte på når uio studentene har juleferie og sommerferie (datoen)? Takker for alle svar Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Tror det varierer endel utifra hvilket år du går. Jeg har feks juleferie to uker lenger enn de som går året over meg. Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Jeg lurte på når uio studentene har juleferie og sommerferie (datoen)?Takker for alle svar Du har juleferie fra siste eksamen (varierer basert på studium -- min siste eksamen er 9. desember) til første hele uke i januar. Du har sommerferie fra siste eksamen (kan være så tidlig som begynnelsen av mai, kan være så sent som slutten av juni) til andre uke i august. Lenke til kommentar
donkeykong89 Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Min siste eksamen er 14. januar, så det blir ikke noe juleferie på meg. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Søk etter akademisk kalender på UiOs sider, da vil du nok finne det (forhåpentligvis). Lenke til kommentar
eskhyo Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Juleferien min på UiO begynner også den 14. januar. Får ei uke ferie da. Lenke til kommentar
Stegosaurus Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Tror det varierer endel utifra hvilket år du går. Jeg har feks juleferie to uker lenger enn de som går året over meg. Absolutt ikke. Det varierer ut i fra hvilke fag du tar. Lenke til kommentar
bjelleklang Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Det blir det samme som for alle andre som går på skole. Mellom skolestart og eksamen. Hvis du lurer på når dette er så må du sjekke for det aktuelle emne på UiO sin nettside, der står eksamensdato og studiestart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå