Jajakanskjedet Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 hei! Jeg kjøpte meg en acer aspire 6930G. Når jeg fikk den slettet jeg mange av programmene som følgte med. Etter hvert fann jeg ut at jeg hadde slettet ett slags lydprogram. Der enn kunne velge, gaming, video, normal. Og da vart lyden mye bedre. Er det noen måte jeg kan få tilbake dette programmet på? Går det ann å laste ned? Hva heter det? Takker på forhond! Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Gjennoprettning, vis dette er avhuket på pc-en da. Lenke til kommentar
«Quattro» Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Du kan sikkert finne programmet, ved å gå inn på www.acer.no, service & support, driver, og så velger du pc en som du har, så får du opp alle programmer og drivere som følgte med. Lenke til kommentar
Jajakanskjedet Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2009 På den siden står ikke pcen min -.- Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Pc-en DIN står ikke der, men modellen skal stå der. Lenke til kommentar
Jajakanskjedet Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2009 fant det takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå