Gudegave Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Er her noen som vet hvordan man skrur av søket etter nye trådløse nettverk? Har trådløst nett her i huset og at den skal søke hele veien er unødvendig. Det nærmeste jeg kommer dette er å begrense søket med 10 minutters intervaller. Jeg vil skru den helt av og heller søke etter behov. Dette fordi jeg innbiller meg at jeg sparer batteriet. For akkurat det er jeg skuffet over! Kjøpte telefonen fordi den skulle inneha det beste batteriet av Nokias modeller for tiden. Noe som ikke er å skryte av for øyeblikket, må lade annenhver dag, minst.. Spørsmål nr 2: Hvordan få kalenderen til å vise hvor gamle folk blir under "Merkedager". Alle mine tidl Nokia tlf viste at Kåre f.eks, fyller 61 år. En annen ting er at det står at kalenderen kan vise månekalenderinfo. (Wiew Lunar data) Jeg får det ikke til i hvertfall.. Bortsett fra det så ble telefonen en overraskende god investering på mange andre måter Lenke til kommentar
Panzerhansa Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 innstillinger>tilkobling>trådløst lan > valg> innstillinger > vis wlan-tilgjengelighet > ALDRI For alder på merkedager må du ty til 3 partsprogrammer. det med månefaser har jeg ikke hørt om før nå Lenke til kommentar
Gudegave Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) innstillinger>tilkobling>trådløst lan > valg> innstillinger > vis wlan-tilgjengelighet > ALDRI For alder på merkedager må du ty til 3 partsprogrammer. det med månefaser har jeg ikke hørt om før nå Tusen hjertelig takk for svar. Har nå gjort som du skrev og håper på lengre levetid mellom hver lading. 3 partsprogrammer derimot..sier meg desverre ingenting. Kanskje jeg skal skifte nickname til grønn, så da fikk jeg nok et spørsmål. Hva er 3 partsprogrammer? Finnes det flere tips til å forlenge levetiden på denne mobilen setter jeg stoor pris på det Endret 4. oktober 2009 av Gudegave Lenke til kommentar
Panzerhansa Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) det er programmer so du laster ned til din mobil som du laster ned fra nettet, wap, disse kan koste penger og det er mye gratis der ute Feks Ovi som er nokias egen nettside (program, spill og diverse)alt fra speedometer til bobleplastspill!! og her på forumet har du anbefalte s60 v 5 programmer og div Det er mange programmer der ute til din mobil bruk google og du finner mye EDIT: skru ned lysstyrken på skjermen og skru av bluetooth og ha den bare på når du trenger den Endret 4. oktober 2009 av Panzerhansa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå