DDuck Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Hei Som tittelen sier er jeg på utkikk etter ei vannblokk til Gainward 4870x2 Rampage 700 Golden Sample. Kjøpte først fra Netshop en Aqua Computer blokk, denne ser ut til å komme i konflikt med VGA porten på kortet. Så det jeg lurer på er om noen vet om ei blokk som passer til dette kortet ? Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Finnes ikke fullcover blokker til dette skjermkortet. Du må gå for singel gpu blokker. Ala swiftech mcw60 Lenke til kommentar
DDuck Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Fant ei Danger Den blokk som ser ut til å passe. Men er det ingen forhandlere av Danger Den i Norge ? Endret 4. oktober 2009 av DDuck Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Går jo greit å handle fra utlandet uansett. Lenke til kommentar
christhenoob Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Det er mange forskjellige 4870x2 fullcover blocks du kan kjøpe fra utlandet? Herlighet.. det er da ikke vanskelig å google dette? Waterblock for 4870x2 Har selv kjøpt watercool 4870x2 sin heldekkende vannblokk fra chilledpc.co.uk nå, anbefales! Lenke til kommentar
DDuck Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2009 Det er mange forskjellige 4870x2 fullcover blocks du kan kjøpe fra utlandet? Herlighet.. det er da ikke vanskelig å google dette? Waterblock for 4870x2 Har selv kjøpt watercool 4870x2 sin heldekkende vannblokk fra chilledpc.co.uk nå, anbefales! Nå spurte jeg etter ei blokk som passer spesifikk til Gainward sitt golden sample kort med vga utgang. Men jeg fant ei blokk som passer, så saken er løst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå