ZoDz Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Jeg hater titler. Ett bilde fra fredagens shoot. Lenke til kommentar
Øyjor'n Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Synes det blir for tett. Mer på siden og lenger ned tror jeg ville fønket. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Synes det blir for tett. Mer på siden og lenger ned tror jeg ville fønket. What he said Lenke til kommentar
Hansforum Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Jeg synes bildet er interessant. Det er litt nærgående, men samtidig så er det stor avstand til øynene, hun er litt fraværenede. Jeg er litt interessert i hva brukte du av ekstra lyskilder. Fint hvis du kan ha med data om blenderåpning og lukketider etc når du legger ut bilde. Lenke til kommentar
si Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Har null peiling eller erfaring med sånne oppstyla portretter, men dette er min ukvalifiserte mening: Uttrykket i ansiktet fungerer i forhold til det tittelen uttrykker. Jeg synes det blir noe rart med kroppen hennes, som om hodet hennes er litt malplassert på kroppen. Poenget med et korsett er jo å dytte ting unaturlig langt opp og frem, men tror det ville sett mer riktig ut om vi hadde fått sett litt hals og/eller skuldre. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Jeg syns det var stilig og får helt klart tankene mot vampyrer og slikt. Lenke til kommentar
Tidlaus Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Jeg tror det ville blitt et bedre bilde om det var mindre skygge på høyre side og om vi kunne få sett at hun hadde en hals. Ser litt ut som om hodet svever over kroppen. Ellers så er det for lite luft rundt bildet, blir veldig innestengt og klaustrofobisk. Ville også likt å sett mer av øynene - får ikke helt vampyrfølelsen her, dessverre. Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Det jeg liker med bildet er øynene; de er kule. Ellers ville jeg kanskje gått tettere inn på (whopsie, motsatt fra alle de andre), kanskje rett over korsetten, og muligen litt inn på hodet hennes også(men litt usikker akkurat der) Tror kanskje hun har en anelse feil ansikt for denne typen belysning også (nesen og leppene?). Men synes du har blitt mye bedre i det siste Remi =) Lenke til kommentar
Noggie Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Det jeg liker med bildet er øynene; de er kule. Ellers ville jeg kanskje gått tettere inn på (whopsie, motsatt fra alle de andre), kanskje rett over korsetten, og muligen litt inn på hodet hennes også(men litt usikker akkurat der) Tror kanskje hun har en anelse feil ansikt for denne typen belysning også (nesen og leppene?). Men synes du har blitt mye bedre i det siste Remi =) Er vell enig med tettere pä. Og spesielt ene siden er det "mye" luft. Og kanskje litt tydligere lepper? Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 enig med cruel, bli litt halveis.. tettere utsnitt vil gi mer drama i bildet.. mer intensitet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå