Gå til innhold

Bk: simpelthenn en lampe

sttrons

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes ikke det på død og liv må være en dypere mening med alt man gjør. Et bilde kan ha en verdi i seg selv. Det er uskarpt, men er det med hensikt eller ikke? Mulig det burde vært enda mer uskarpt om det var med hensikt.

Som en abstraksjon å betrakte, synes jeg ikke det er helt på jordet. Ikke dermed sagt at jeg vil genierklære det heller...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Heller mer og er enig i det k.n.b sier om bildet. Når det er sagt, synes jeg bildet bærer litt unødvendig mye preg av støy som av for høy iso. Stativ for å få en lavere iso og dermed mindre støy hadde vært å foretrekke. Bildet bærer også preg av at det er litt for skeivt. For min del er det viktig med strenge linjer i et abstrakt bilde.

Gjør meg nysjerrig på metoden, siden du sier at det kun er én lampe, men jeg ser tre, så akkurat der treffer du litt.

Men ellers må jeg desverre si at du ikke treffer meg videre. =)

Lenke til kommentar

Jeg likte dette godt :thumbup: Den lille uskarpheten ødelegger ikke bildet for meg. Og støyen? Uten den hadde bildet vært mindre interessant, og enda mer støy hadde kanskje blitt enda bedre. På den annen side er det bra at du har klart å unngå støy i det svarte området - der ville (kroma)støy ødelagt.

Om jeg skulle foreslått noen forbedring måtte det være et litt høyere standpunkt. Da hadde overgangen under den øverste trekanten blitt penere.

Lenke til kommentar

Det er faktisk en lampe ja, skal se om jeg tar meg turen ut på "piren"

hvor lampa står.

støy skal det egentli ikke være, bildet er tatt med iso 200.

bildet er tatt med stativ, så det er ikke grunnen til uskarpheten.

Muli uskarpheten kommer av manuel fokusering og stor blender.

støy kan hende kommer fra redigeringen.

skeiv tror jeg ikke den er, men skal ikke si noe sikker, siden jeg aller har lært meg hovrdan jeg skal få det 100% rett (måle meg til det)

har flere bilder av lampa, så skal ta meg en Nærmere kikk på de andre.

Dette var det som så best ut i utgangspunktet og trengte minimalt med crop.

takk for alle tilbakemeldinger =)

post-146003-1254853680_thumb.jpg

Endret av sttrons
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...