Gå til innhold

Forslag til navn?

Anbefalte innlegg

Er det noen som har forslag til navn på min nye side?

Siden skal være en informasjonskilde (og etterhvert en portal) for folk som programmerer.

Topplokket mitt er ikke akkurat i toppform nå, så det hadde vært fint hvis noen kunne hjelpe meg! :lol:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke for å være slem eller noe, men hva kommer du til å tilby som ikke sourcecode.no eller webber.no har? Jeg mener...hva er vitsen med å starte en annen programmeringsportal når vi allerede har mange? (Kommer ikke på fler i farta...men vet at det finnes...)

Sats heller på å lage noe originalt, noe som ikke ingen har lagd før...

Lenke til kommentar

Proggolainen....? :roll:

Nei, seriøst: Navn er noe av det vanskeligste. Kommer aldri på noe... Går nesten alltid an å sette på -ium bak et ord som har med siden å gjøre, i dette tilfellet for eksempel "Proggium" eller "Programium", men det blir skjelden særlig bra og er vel ganske så harry etter min mening.

Lenke til kommentar
Ikke for å være slem eller noe, men hva kommer du til å tilby som ikke sourcecode.no eller webber.no har? Jeg mener...hva er vitsen med å starte en annen programmeringsportal når vi allerede har mange? (Kommer ikke på fler i farta...men vet at det finnes...)

Sats heller på å lage noe originalt, noe som ikke ingen har lagd før...

Vet egentlig det!

Det er det jeg har lyst til å lage side om, så da gjør jeg det!! :D

Noen som har forslag?

Lenke til kommentar
hvis du ønsker så trenger vi alltids flere dyktige medarbeidere her i redaksjonen. da det nye publiseringssystemet er ferdig vil vi også komme med helt nytt design, så stort sett alt vil være nytt og forbedret.

Hva mener du??

At jeg får bli moderator?

Lenke til kommentar

Det jeg mente er at hvis du ønsker å lage en portal om programmering så kan du hjelpe oss. Skrive nyheter, artikler osv.

Da det gjelder moderatørstatus så er det ikke akkurat ukjent faktum at dette blir gitt til medarbeidere som jobber godt og virker seriøse. Men vi ønsker ingen medarbeidere som blir medarbeider kun for å få moderatørstatus.

EDIT:

hvis noen faktisk er interessert i å bli medarbeider så ta kontakt med meg eller Vegard, eller stikk innom #sourcecode.no på efnet der vi begge pleier å henge.

Lenke til kommentar
Det jeg mente er at hvis du ønsker å lage en portal om programmering så kan du hjelpe oss. Skrive nyheter, artikler osv.

Da det gjelder moderatørstatus så er det ikke akkurat ukjent faktum at dette blir gitt til medarbeidere som jobber godt og virker seriøse. Men vi ønsker ingen medarbeidere som blir medarbeider kun for å få moderatørstatus.

Nei, nei.

Det er forståelig.

Jeg kan godt samarbeide med dere, men det kan ta en god stund før siden min kommer på nettet.

Holder på å mekke ett design akkurat nå.

Lenke til kommentar

skjønte ikke siste svaret ditt desverre.

For å utdype det med moderatørstatus litt. Det er sikkert mange som egner seg som moderatører, og vi i sourcecode.no har faktisk ikke mange moderatører i forumet pr dags dato. Vi skal derfor ha flere etterhvert som siden vokser og vi får flere medarbeidere og flere lesere, men har såpass strenge retningslinjer for hvem som kan bli moderatør sånn at ikke noen av "våre" moderatører begynner å tulle i resten av forumet. Det ville vært krise om vi hadde "ansatt" en moderatør og han hadde sletta halvparten av postene under "hardware" f.eks.

Lenke til kommentar

jah.. jeg og liker veldig godt å programere og er VELDIG villig til å lære mer! Et sammarbeid med sourcecode hadde ikke vert meg imot :D

Det er jo veldig forståelig at sourcecode ikke kan gi bort moderator status til den og den.. Det kunne jo ha endt opp katastrofalt... :-?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...