Hienok Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Når jeg har vært hos en kompis og brukt min ps3 hos han med hdmi-utgang og skal hjem igjen og spille på kasse-tven jeg har hjemme så fungerer det ikke med scart-utgang. Noen som veit hvorfor? Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Hva funker ikke? Får ikke bilde? Om det ikke er bilde du får så hold på-knappen på ps3'en inne i 5-10 sekunder til du hører et pip. Da resettes bildeinnstillingene og du burde få bilde. Endret 4. oktober 2009 av Grantex Lenke til kommentar
Hienok Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2009 Hva funker ikke?Får ikke bilde? Om det ikke er bilde du får så hold på-knappen på ps3'en inne i 5-10 sekunder til du hører et pip. Da resettes bildeinnstillingene og du burde få bilde. Får ikke opp bilde eller lyd, prøvde som du sa men det fungerte heller ikke.. Lenke til kommentar
p0pc0rn Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Skru av PS3'en. Knappen bak på PS3'en også. Skru på den knappen på baksiden og holde inne powerknappen til du hører et pip eller 2. Skjer det noe da? Lenke til kommentar
Hienok Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2009 Skru av PS3'en. Knappen bak på PS3'en også. Skru på den knappen på baksiden og holde inne powerknappen til du hører et pip eller 2. Skjer det noe da? Ja, funka nå : ) tusen takk for hjelpen! : D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå