Po[wP]ow Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Hei, som tittelen nesten sier så lurer jeg på om det finnes en kabel/overgang fra komponent til HDMI. Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Søk på component HDMI på www.dealextreme.com Du finner det garantert der Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2009 Søk på component HDMI på www.dealextreme.comDu finner det garantert der Takk! Fant det fort. Bestilt derfra før? Noen anelse om porto, toll osv? Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Er gratis frakt! Har handlet mye derfra. Leveringstiden er ca 10dager. Butikken ligger i Hongkong. Se her for mer info: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=972044&hl= Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Det blir dyrt. Du må ha en boks som konverterer fra Analog til Digitalt! Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2009 Det blir dyrt. Du må ha en boks som konverterer fra Analog til Digitalt! Er du sikker på at signalet må konverteres? Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Hvorfor blir det dyrt når de har gratis frakt? Dealextreme er jo blandt verdens billigste nettbutikker. Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2009 Hvorfor blir det dyrt når de har gratis frakt? Dealextreme er jo blandt verdens billigste nettbutikker. Han mener at det blir dyrt å kjøpe boks som konverterer analogt signal til digitalt. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Det blir dyrt. Du må ha en boks som konverterer fra Analog til Digitalt! Er du sikker på at signalet må konverteres? Du sier ikke noe om hvor du skal bruke dette, men det er mest sannsynlig, ja. Fant en "HDMI to Component RCA Video + Audio Cable", http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.26500 Du ser vel hva som står der: "Please don't expect this cable to work in most situations" Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Og så er det HDMI til Component og ikke motsatt. Å få en digital inngang (HDMI) til å ta mot analoge signaler (component) er så vidt jeg vet kakk umulig uten signalkonvertering. At HDMI til Component kan virke i gitte tilfeller beror på at det finnes utstyr som kan sende analoge signaler (VGA/Component) over gitte "ledere" i HDMI kontakten. I tillegg til det hårek har sitert. This cable only work for the device which output properties can be change to VGA or component Video Lenke til kommentar
Po[wP]ow Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2009 Ok! Takk for svar. Det var også det jeg undra litt på, om det faktisk gikk an å sende analoge signaler til digitalt. Jeg skal bruke det til Xbox 360, der jeg ikke har noen HDMI-utgang. Dette er kun fordi jeg bare har én komponent-inngang på TVen, og det er slit å bytte om disse fem kablene for hver gang jeg skal skifte konsoll. Lenke til kommentar
JerkenovDecoq Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Ok! Takk for svar. Det var også det jeg undra litt på, om det faktisk gikk an å sende analoge signaler til digitalt. Jeg skal bruke det til Xbox 360, der jeg ikke har noen HDMI-utgang. Dette er kun fordi jeg bare har én komponent-inngang på TVen, og det er slit å bytte om disse fem kablene for hver gang jeg skal skifte konsoll. Du har jo allerede fått et enkelt alternativ i Microsoft/360-tråden du har opprettet. Skaff deg en komponent switch. Komponent til HDMI er et dyrt/poengløst prosjekt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå