amish Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Så, jeg har et Soprano DX kabinett fra thermaltake, det fungere godt, men lager en del lyd. Har nå lyst å gjøre pcen min så å si lydløs. Skjermkortet lager ikke mye lyd, heller ikke strømforskyningen, men er derimot kabinett viftene som lager bråket. Så jeg tenkte å kjøpe nye vifter til kabinettet til å begynne med, så kjøpe et nytt kabinett med bedre støydempning funksjoner. Så jeg trenger enten to 120x120mm vifter, men helst 1 140x140mm og en 120x120. Så jeg tenkte på enten Noctua NF-S12-800 eller Noctua NF-S12B ULN Så håpet jeg på at noen kunne annbefale en 140mm vifte som ligger på samme lyd nivået som de jeg nettop linket til Så som nytt kabinett tenkte jeg på Lian Li PC-B10B, Miditower, Sort siden det hadde støydempnings matter. Kjører CPUen på en Thermalright 120 kjøler, som går passivt så trenger vel litt luft flyt i kabinettet for at den ikke skal bli veldig varm. Vet ikke om jeg trenger bedre vifter i kabinettet av den grun.. Takker for forslag og svar Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 140mm vifte: http://www.dustinhome.no/pd_5010140961.aspx Komplett har også Cosmos 1000 på tilbud. Bare for opplysningen. Lenke til kommentar
amish Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2009 Takk for tipset om cosmos 1000, men vil gå bort i fra fansye kabinetter, og det ble litt for fansy for meg Og ja, takk for forslaget om den viften, var jo faktisk på likt lyd nivå som noctua viftene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå