Gå til innhold

Football Manager 2009 spillet klikker ved start av første kamp

Anbefalte innlegg

Har kjøpt FM09, har hatt det siden det kom ut. Når jeg innstalerte spillet hjemme på pcn fungerte det helt fint. Men nå som jeg har kjøpt meg en helt ny pc med windos vista(bærbar pc) Når innsatasjonen var ferdig, sstartet spillet automatisk, også klikket det etter vært.

Så finner jeg ikke noe icon på skrivebordet eller noen annen plass på pcn, hvor jeg kan starte spillet på nytt.. Pørver å gå inn på min datamaskin og start spillet der fra men går ikke det heller. Så jeg må av innstallere og innstallere det på nytt vær gang.

Noen som vet hvasom kan være probleme?

Emnetittel er endra til å seie noko om kva som er problemet. Dette for betre å beskrive kva tråden handlar om.-ttt

Endret av ttt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har du lastet ned den siste patchen? Var også litt plaget med at det låste seg, men ordnet seg når jeg lastet ned patchen...

Og et godt råd er å se over det man har skrivet før man poster emnet...

Ja ser en del srkivefeil:p

Men hvor laster jeg ned patch da^^?

Lenke til kommentar
Ja, eg får prøve det da. Sånn som nå, når eg skulle spille, fungerte helt til jeg skulle spille en treningskamp. Trykka på send lag, så klikka spillet:/

Ok.

Da vet jeg ikke hva det kan være, spiller du spillet igjennom stream, eller cd?

Du kan jo prøve legge inn spillet på nytt, deretter installerer patchen.

Lenke til kommentar

Jeg installerte spillet på nytt, og gjore sånn at fila som ble installert ble liggende på skrivebordet, da kom det opp et starticon som jeg kan bruke til å starte fm.

Men når jeg trykker på send lag i den første treningskampen, så klikker spillet.

Kan det være skjermoppløsningen?

Skal prøve å instalere patchen etterpå. Skal instalere spillet også på nytt.

Takk for du tar deg til til å prøve og hjelpe meg:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...