tore- Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Finns det noe Direct Connect program som går til CC?Hva er Intruder Detection? Alt som kan brukes på linux kan brukes på CC. Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Finns det noe Direct Connect program som går til CC?Hva er Intruder Detection? Alt som kan brukes på linux kan brukes på CC. men hva er Intruder detectin? Kan du noen bra Direct Connect program til linux? Lenke til kommentar
sete Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Jeg har en CC-box med Pentium 100MHz, 64MB RAM, 4.3GB + 120GB harddisk. Brukes som Router, firewall, IRC-klient og filserver Alt fungerer fint Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Finns det noe Direct Connect program som går til CC?Hva er Intruder Detection? Alt som kan brukes på linux kan brukes på CC. Fant programmer som kan bruke til linux.. Download var: FREESBD (eller noe sånt) Linux Hva er forskjellen mellom disse og hva skal jeg laste ned til CC? Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Fant programmer som kan bruke til linux..Download var: FREESBD (eller noe sånt) Linux Hva er forskjellen mellom disse og hva skal jeg laste ned til CC? Du skal bruke Linux-varianten selvfølgelig.... Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Fant programmer som kan bruke til linux..Download var: FREESBD (eller noe sånt) Linux Hva er forskjellen mellom disse og hva skal jeg laste ned til CC? Du skal bruke Linux-varianten selvfølgelig.... SRY da, er helt noob innen dette feltet... Hva er det FREE....? Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 FreeBSD er et annet operativsystem. Bygd på *nix så vidt jeg vet (som også Linux er) Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 FreeBSD er et annet operativsystem. Bygd på *nix så vidt jeg vet (som også Linux er) Ok takk Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Hva slags filsystem bruker CC? Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Husker ikke i farta hvilket, men les FAQ'n på hjemmesiden til CC så får du sikkert greie på alt du lurer på. Lenke til kommentar
Nerdiboy Skrevet 8. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2003 Hei. Jeg har et nytt spørsmål, og for å ikke lage en ny tråd river jeg opp igjen denne. Jeg har nå installert alt (CC1.3) på serveren min, men eth1 (lokalt nettverkskortet) vil ikke gi ut ip`er selv om DCHP serveren i CC er aktivert. Noen som vet hva som kan være feilen eller har vert borti lignende problem selv? Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå