Gjest Guest_anonym_* Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Jeg hadde ubeskyttet samlie, Jeg tok en test samme dag som menstrasjon skulle kommet, den var negativ, 2 uker senere tok jeg en ny en, den var også negativ. Men jeg har enda ikke fått mensen, den er over 2 månder forsinket... I tillegg har jeg av å på urinveis infeksjon, noe ejg har hørt er ganske vanlig under graviditet. Men jeg kan vel ikke være gravid når begge testene var negative? Så når enda ikke mensen har kommet, så har jeg blitt veldig nervøs de siste dagene. Hjelp? Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Beklager skrivefeil i innleget over, gikk litt fort. men dere forstår det vel Lenke til kommentar
mariaK Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Om du er nervøs for å være gravid kan det gå ut over syklusen så vidt e vet. ta en tur til lege og finn ut på skikkelig vis. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Har tenkt at det kan være det som er kalt " innbilt graviditet" men jeg har jo ikke startet å tenke på det igjen før de siste dagene , så tviler på det er det. Men det står da at Clear Blue testen på apotektet er så godt som helt sikker... Lenke til kommentar
sjokoloko Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Ta en tur til legen og ta en test der. De burde vel være nøyaktige..? I tillegg får du hjelp videre. Det er også andre ting som kan forårsake forsinket mensen, du har f eks faktorer som stress, matvaner, psykisk helse, fysisk helse (dersom du trener mye, kan mensen blir uregelmessig). Har det skjedd noe nytt i livet ditt. flyttet? ny kjæreste? ny skole? ny jobb? Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) mensen kan ofte være litt uteblitt til tider...hadde en gang 3 månders uteblitt mensen jeg.du får gå til en legeå sjekke(og huske prevasjon neste gang så slepper du å bekymmre deg) Endret 3. oktober 2009 av Estella! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå