Oxygen 07-12 Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) Windows XP. Det hengte seg plutselig så jeg restarta maskinen. Det loades helt til et bakgrunnsbilde kommer opp (et gammelt jeg brukte før, virker som det loader to bakgrunnsbilder, først et gammelt og så til slutt det bakgrunnsbildet jeg faktisk bruker), og så skjer det ikke noe mer. Jeg kan bevege musepekeren, men ingenting skjer uansett hvilken knapp jeg trykker på kan det virke som. Jeg prøvde starte i safe-mode, men da slutta den å loade når det hadde kommet så langt at den viste svart bakgrunn med safemode skrevet i hvert hjørne. Prøvde også repair, men den slutter å loade med svart bakgrunn i windows, jeg kan bevege musepekeren bare. Så installerte jeg windows på en annen harddisk, men jeg har lyst å bruke den gamle installasjonen. Noen forslag til hva jeg kan gjøre? Har kjørt Spybot - Search & Destroy, men fant ingenting. Går utifra den leter på alle harddisker selv om det ikke er noe options for det. Gir opp. Bruker den nye installasjonen heller. Hater hater hater windows og internett. Endret 4. oktober 2009 av Oxygen07 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå