Gjest Guest_JustMe_* Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Rett på sak... Jeg er sammen med en mann, vi har familie sammen, og alt som det medfølger. Vært sammen i underkant av 10 år. Vi har opp- og nedturer som i alle andre forhold. Det er ikke noen rosenrødt greier, men det funker. ..vel.. Plutselig har jeg begynt å tenke... Er det noen bedre der ute??? er vi ment to be? Jeg innrømmer det...jeg savner spenning, kribling i magen ved kyssing, iling i kroppen av berøring...savner hjertebank når man snakker sammen... Alt det!! Jeg vil vel egentlig ikke ut av forholdet jeg er i...(tror jeg),vi har jo en fin familie,en stabil hverdag.. Jeg elsker han jo, men....uff.. Føler jeg er for ung til å miste gnisten å. Jeg går ofte å tenker på/drømmer om en flørt, en som får meg til å rødme+++ Men jeg vil aldri i verden være utro eller noe slikt. Noen flere der ute som meg?? What to do??????????????? Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Hvor langt er dere villige til å gå for å få tilbake gnisten? Er f.eks. sexlivet A4 elelr tør dere prøve noe nytt på den fronten? Lenke til kommentar
Gjest Guest_JustMe_* Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Hvor langt er dere villige til å gå for å få tilbake gnisten?Er f.eks. sexlivet A4 elelr tør dere prøve noe nytt på den fronten? Vi har vel ikke vært noen typiske a4 mennesker på sexfronten, men har kanskje mer el mindre blitt det litt nå... Vil jo ikke gå fra hverandre noen av oss, med tanke på alt vi har sammen. Så er jo villige til å gå langt! Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 I og med at dere har familie og barn sammen så begynner ting å bli mere vanlig og selv om dere skulle finne dere nye partnere så vil også den "nye" opplevelsen gå over i å bli vanlig igjen så det er neppe verdt å skille lag om dere ikke har større problemer dere i mellom. Om dere er frisinnede kan kanskje swinging være en måte å friske opp forholdet på. Er dette langt utenfor hva dere ønsker kanskje en romantisk ferie alene, bare dere være tingen. Det er utrolig hvor barna kan slite ut en forhold. Når det kommer til om dere er meant to be så virker det som det ettersom dere har holdt ut 10 år sammen uten store problemer som drikkeroblemer eller vold i hjemme. Jeg anntar dere ikke har det ettersom du ikke skriver om det. Lenke til kommentar
Gjest Guest_JustMe_* Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 I og med at dere har familie og barn sammen så begynner ting å bli mere vanlig og selv om dere skulle finne dere nye partnere så vil også den "nye" opplevelsen gå over i å bli vanlig igjen så det er neppe verdt å skille lag om dere ikke har større problemer dere i mellom.Om dere er frisinnede kan kanskje swinging være en måte å friske opp forholdet på. Er dette langt utenfor hva dere ønsker kanskje en romantisk ferie alene, bare dere være tingen. Det er utrolig hvor barna kan slite ut en forhold. Når det kommer til om dere er meant to be så virker det som det ettersom dere har holdt ut 10 år sammen uten store problemer som drikkeroblemer eller vold i hjemme. Jeg anntar dere ikke har det ettersom du ikke skriver om det. Nei,swinging er ikke noe for oss..!! Vi er nok ikke så frisinnede=) Hehe... Jeg skjønner at gresset ikke er grønnere på den andre siden, og at egen plen må vannes. Men...denne manglen på sommerfugl-mage gjør meg gal!!! Vi bor ett sted uten særlig nettverk. (ikke familie og nære venner på en times kjøring). Dette gr jobb. Så det å ha barnefri er en sjelden vare!!!!! Vi er heller aldri ute på lørdagskvelder e.l. Og har sjelden besøk av venner. Dette gr stedet vi bor..vi har ikke fått ett slikt nettverk med noen her enda. Han har ting ved seg som jeg kanskje ikke liker, og omvent.. Men han er snill og god mot meg, så ikke noe voldproblemer. Han drikker, men han er ingen alkis... I bunn og grunn er det ingen store greier i forholdet vårt. Men igjen....sommerfuglmagen!!! I miss it, I NEED it!!!!! Jeg kan ikke sitte her under 30 år, og føle meg som en gammel husmor!!!!! Føler jeg trenger å bli "sjekket" opp!! hehe...høres sikkert dumt ut men! Bare en flørt...ingen utroskap så klart, men uskyldig flørting!! Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Å ha sommerfugler i magen er for de aller fleste reservert for det første året. Hverdagen vil jo ta på uansett hvem du er sammen med... Håpet er at forelskelsen skal utvikle seg til kjærlighet og trofasthet. Men dersom mannen din var bortreist en periode ville du nok følt noen ilinger når han kom tilbake igjen. Er jo en del som sier at det fornyer forholdet at de ikke er i samme huset hele tida, men har litt fysisk avstand. Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Ta deg en tur ut med venninner eller noe da en kveld. Slå deg litt løs, litt flørting ser ikke jeg som ulovlig selv om man er i et forhold. Men ikke gjør noe du ikke ville at han skulle gjort. Lenke til kommentar
Gjest Guest_JustMe_* Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Å ha sommerfugler i magen er for de aller fleste reservert for det første året. Hverdagen vil jo ta på uansett hvem du er sammen med... Håpet er at forelskelsen skal utvikle seg til kjærlighet og trofasthet. Men dersom mannen din var bortreist en periode ville du nok følt noen ilinger når han kom tilbake igjen. Er jo en del som sier at det fornyer forholdet at de ikke er i samme huset hele tida, men har litt fysisk avstand. Det er sant,sommerfugler blir borte. Men hvorfor savner jeg dem så fælt nå??????????????? Og det er trofasthet,det er kjærlighet.. men føler noe mangler..eller...faen,vet ikke hva det er jeg!!! Som jeg skrev i overskiften, jeg er forvirret!!!! Skjønner ikke hva jeg savner, eller mangler..... Vet bare jeg går mye å tenker på "en drøm". Høres jo super dumt ut, men jeg drømmer meg ofte bort...drømmer jeg uskyldig møter andre menn,drømmer om romantikk og ny forelskelse. Her hjemme blir alt for en hverdag. Men gidder liksom ikke lenger pynte seg for hverandre lenger. Vi overrasker hverandre så si aldri... Jupp, a4!! Kan ikke akkurat be gubben reise litt sånn at gnisten kommer tilbake....... Ikke har vi tid el mulighet heller til det. Lenke til kommentar
Gjest Guest_JustMe_* Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Ta deg en tur ut med venninner eller noe da en kveld. Slå deg litt løs, litt flørting ser ikke jeg som ulovlig selv om man er i et forhold. Men ikke gjør noe du ikke ville at han skulle gjort. Skulle gjerne gjort det. Men det å dra på byen...uten han..det skjer ALDRI!! Her vi bor nå kjenner jeg ingen, og mange av mine gamle venninner har jeg mistet kontakten med. Har noen gode venninner, men de bor litt langt unna, så når vi møtes møtes gjerne vi med menna våres å. Om du skjønner.... Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Ta deg en tur ut med venninner eller noe da en kveld. Slå deg litt løs, litt flørting ser ikke jeg som ulovlig selv om man er i et forhold. Men ikke gjør noe du ikke ville at han skulle gjort. Skulle gjerne gjort det. Men det å dra på byen...uten han..det skjer ALDRI!! Her vi bor nå kjenner jeg ingen, og mange av mine gamle venninner har jeg mistet kontakten med. Har noen gode venninner, men de bor litt langt unna, så når vi møtes møtes gjerne vi med menna våres å. Om du skjønner.... Tror du ikke de også har lyst på en "frikveld" da? Så kan du heller overnatte hos en av venninnene dine hvis det er langt borte? Lenke til kommentar
Gjest Guest_JustMe_* Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Ta deg en tur ut med venninner eller noe da en kveld. Slå deg litt løs, litt flørting ser ikke jeg som ulovlig selv om man er i et forhold. Men ikke gjør noe du ikke ville at han skulle gjort. Skulle gjerne gjort det. Men det å dra på byen...uten han..det skjer ALDRI!! Her vi bor nå kjenner jeg ingen, og mange av mine gamle venninner har jeg mistet kontakten med. Har noen gode venninner, men de bor litt langt unna, så når vi møtes møtes gjerne vi med menna våres å. Om du skjønner.... Tror du ikke de også har lyst på en "frikveld" da? Så kan du heller overnatte hos en av venninnene dine hvis det er langt borte? Du kjenner ikke mannen min....... Han vil vi skal være sammen alltid! Skal jeg ut en kveld(noe som skjer en gang i skuddåret) så tekster han meg hele kvelden! Møter meg gjerne i byen...osv. Jeg har opplevd litt i min fortid,så han er veldig beskyttende, og liker ikke jeg er alene på byen feks. Mine venninner har alle menn som er gode kompiser av min mann. Så, er vi jenter alene, så er det ofte kaffe på dagen e.l. Sant skal sies, han er någet sjalu å Lenke til kommentar
Gjest Guest_jølle_* Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Han høres ut som en kontrollfreak i ditt siste innlegg! Er du sikker på at dere har det bra ellers, eller går bare dagene i vaner? jobb,unger,rutiner? Elsker du han? Jeg kan flørte litt med deg jeg;) Lenke til kommentar
Gjest Guest_JustMe_* Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Han høres ut som en kontrollfreak i ditt siste innlegg!Er du sikker på at dere har det bra ellers, eller går bare dagene i vaner? jobb,unger,rutiner? Elsker du han? Jeg kan flørte litt med deg jeg;) Han er litt kontrollfreak. Men tror det er med en god tanke bak. Men kunne gjerne tenkt meg mere tid ute uten han så klart. Han får jo det så... Vet ikke om det er vanene og hverdagen som lurer meg,men vi kommer overrens ihvertfall! Og igjen,vet ikke om det er en vane, men jo..jeg elsker han. Men flørt i vei du Jølle:) Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Du sier du elsker han, så jeg velger å anta at du er 100% sikker på det du sier Jeg tenker automatisk på rollespill eller noe i den duren når jeg leser denne tråden din, men vet jo ikke om det er helt aktuelt for dere. Jeg tenker også på den "kjærlighets trekanten" eller hva den kalles. Den som skildrer de forskjellige stadiene i et forhold, opp og ned. Er vel normalt å miste gnisten litt etter en stund, for at den så kan komme tilbake igjen. Ta deg litt alene-tid og ta livet som det faller seg. Kan vel ikke skade med en liten ferie sammen heller. Litt tid fra hverandre, for man har jo godt av å savne hverandre litt og Det er vel i det store og hele mye dere kan finne på, og her kan jo fantasien være eneste stopper. Hmm, kamasutra! Men altså, det er masse naturlig "krydder" som kan "spice" opp lovelifet. Lenke til kommentar
Gayatri-mantra Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Den perioden der dere bare er dødsforelsket og det er kribling bare dere ser hverandre vil forsvinne med tiden - selv om dere elsker hverandre. Jeg mener ikke det at kjærlighetslivet vil bli tørt og kjedelig med tiden, men en må jobbe litt for at det ikke skal bli slik. Kanskje utfordre hverandre litt på f.eks sex-fronten. Når dere har tid til å gjøre hva dere vil, så kanskje bruke tiden på å kun være dere to eller gå på forskjellige aktiviteter sammen som begge to synes er hyggelige. Mulighetene er mange for å kunne opprettholde den gnisten. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. En eller flere innlegg har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Til informasjon er sensitiv personopplysninger i denne sammenheng definert rundt informasjon om seksuelle forhold samt helseforhold. Vi oppfordrer alle til å respektere disse reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Vær oppmerksom på at misbruk av muligheten kan medføre suspensjon fra forumet. Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Rabies86 Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Ta deg en tur ut med venninner eller noe da en kveld. Slå deg litt løs, litt flørting ser ikke jeg som ulovlig selv om man er i et forhold. Men ikke gjør noe du ikke ville at han skulle gjort. Skulle gjerne gjort det. Men det å dra på byen...uten han..det skjer ALDRI!! Her vi bor nå kjenner jeg ingen, og mange av mine gamle venninner har jeg mistet kontakten med. Har noen gode venninner, men de bor litt langt unna, så når vi møtes møtes gjerne vi med menna våres å. Om du skjønner.... Tror du ikke de også har lyst på en "frikveld" da? Så kan du heller overnatte hos en av venninnene dine hvis det er langt borte? Du kjenner ikke mannen min....... Han vil vi skal være sammen alltid! Skal jeg ut en kveld(noe som skjer en gang i skuddåret) så tekster han meg hele kvelden! Møter meg gjerne i byen...osv. Jeg har opplevd litt i min fortid,så han er veldig beskyttende, og liker ikke jeg er alene på byen feks. Mine venninner har alle menn som er gode kompiser av min mann. Så, er vi jenter alene, så er det ofte kaffe på dagen e.l. Sant skal sies, han er någet sjalu å Og der løste du nettopp ditt eget problem uten å vite det selv Du trenger alenetid (fri fra gubben tid) og han trenger det også, men han skjønner det antageligvis ikke selv... Ingen har godt av å gå oppi hverandre dag ut og dag inn. Kan bli mentalt ubalansert av sånt. Mitt råd: Ta en frihelg sammen med noen gode venner (kan godt være noen gubben stoler på, hvis det gjør det enklere) og få han til å ta en guttetur med brennevin og godsaker. Slå av telefoner begge to, og ikke kontakt hverandre før dere kommer hjem igjen. Det tror jeg dere kunne hatt godt av, og unger kan plasseres hos en bestemor etc. så får dere dem hjem skikkelig overamped på sukker, og alle er fornøyde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå