pepinoo Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 De siste dagene har jeg hatt vondt i magen når jeg puster inn, mest når jeg tar litt i. Er syk, så hoster en del, så når jeg skal ta innpusten før gjør det vondt. Det gjør vondt noen cm til høyre for navlen(min høyre) og litt oppover. Noen som har peiling på hva det kan være? Tenker å gå til lege om det ikke gir seg om noen dager.. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Drikk sviskejuice. Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Blir det veldig vondt er det blindtarmen! Den bør ikke være så langt over navlen da ;/ Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Kan det ikke være galle- eller nyrestein? Lenke til kommentar
pepinoo Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2009 Jeg har rett og slett ikke peiling. Smerten er veldig stikkende. Det er ikke alltid på samme sted, men er innen ett lite område. Av og til kjenner jeg det også rett under ribbeina. Kan luft lage sånne smerter? Har alltid hatt luftplager, men ikke slik smerte.. Og så har jeg for mye magesyre og veldig mye sure oppstøt, kan dette være noe? Er det noe annet jeg burde se etter når det gjelder blindtarmen eller galle- eller nyresten? Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) Jeg har rett og slett ikke peiling. Ikke vi heller. Ta kontakt med fastlegen din, eller en tur til legevakten. Endret 4. oktober 2009 av Vaio Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Ikke vi heller. Ironisk svar mtp avataren din Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) Han kan da ikke diagnostisere folk over internett bare de skriver at de har "vondt i magen når de puster inn". Hvis du hoster mye og kraftig kan det være at du er støl eller har strukket en muskel. En kamerat av med hosta faktisk brist i det ene ribbeinet sitt en gang. Prøv no ala. Activia mor treg mage og se om det går over, gjør det ikke det så går du til doktoren Endret 3. oktober 2009 av Slettet-oVjeg2q2Tk Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Vondt i mage er gravid eller blindtarm, en av to. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Tulling. Lenke til kommentar
halnes1 Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Et alternativ er magesår, dette er det kur mot. Når jeg hadde det merket jeg smertene godt når jeg trykte på magen der det verket. Legen neste uansett , det er lurest. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Hadde du sure oppstøt (evt med blod) da? Lenke til kommentar
halnes1 Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Hadde ikke sure oppstøt eller blod , men dette kan jo variere utfra hvor utbredt magesåret er. Om du har det i mage sekken eller i tykktarmen. Dette kan nok legen finne ut av og da må du kanskje avgårde å svelge en slange med kamera i. Ikke behageligt men nødvendig. Og hvis det er magesår kureres dette lett med en kur da magesår oppstår av en bakterie som alle har i seg(tror det var slik hvis jeg husker riktig). Men la legen undersøke deg så finner han nok ut hva du har. Lykke til. Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Du sier at du er syk-hoster en del. Har du feber? Lenke til kommentar
pepinoo Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2009 Nei, har ikke feber.. Har ikke hatt feber på lenge, men har vært småforkjølet i ganske lange perioder i strekk de siste åra. Men jeg tror det var muskelvondt. Gikk over noen dager etter at jeg postet. Snakka også med pappa, å han sa at det hørtes ut som det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå