Riks Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 Etter at jeg installerte WinXP sluttet CD-brenneren min å virke! (får opp meld. om at den blir deaktivert) Noen som vet hvilket program jeg kan inst. for å få den til å virke igjen?? (husker ikke i farten hva brenneren het ..) Thanx in advance... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 Ehh...du kan prøve å se i device Manager om det er noe feil med brenneren. Går ut i fra at du bruker Ahead nero...så du kan skjekke om du har valgt din brenner, ikkje den virtuelle som velges automatisk. Ellers last ned siste firmware til brenneren din. Lenke til kommentar
Riks Skrevet 25. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2002 Har sett i DeviceManager, det viste ikke noe feil.. Jeg brukte Easy CD-Creator tidiligere. Lenke til kommentar
jenat66 Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 Kanskje versjonen av Easy CD- Creator ikke er kompatibel med XP? John Erik Lenke til kommentar
Pysj`n Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 Last ned en update til Easy CD Creator. Hvis det ikke funker, last ned nye ASPI drivere. Lenke til kommentar
Newbeee Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 Hadde samme problem med Easy CD creator 4, denne funker dårlig i XP....la inn NERO 5540, og problemet var løst for mitt vedkommende. Lenke til kommentar
Hoggorm1 Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 Hei, Har du lagt inn ASPI32 driveren til XP? Jeg vet at den er helt nødvendig for å få spilt av DVD i noen tilfeller, og sannsynligvis for å få brukt cd-brenneren også. Hoggorm1 Lenke til kommentar
George Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 Jeg prøvde denne og fikk ASPI til å funke i XP... http://xp.xyu.ca/winxp/aspi.zip Lenke til kommentar
Blackster Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 jeg hadde det samme problemet i Win2k, og problemet oppsto fordi jeg ikke hadde oppdatert programvare....etter det byttet jeg ut easy med winoncd og da funket den blackster Lenke til kommentar
Riks Skrevet 28. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2002 Takker George! Virker nå! =) Takker for alle svar! =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå