Gå til innhold

[Løst]Skurring i Razer Megalodon fra laptop m/Vista

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg fikk i dag mitt Razer Megalodon fra Komplett i Posten, men når jeg prøver det på laptopen min med Windows Vista Home Premium SP2 skurrer og støyer det i tillegg til at lyden bare dropper ut. Jeg har sjekket Razer Support og der står det at det er snakk om et problem med drivere for USB-portene fra hovedkortet og andre ting. Det fungerer når jeg kobler til en USB-hub, men det blir litt tungvint i lengden, synes jeg.

Jeg har både sjekket for oppdateringer på det meste på hele maskinen, men ingenting har fungert.

Laptopen er en HP Pavilion dv5-1120eo. Trodde først jeg hadde fått det fikset med å ikke bruke den kombinerte eSATA og USB-porten, men jeg fant ut at jeg tok feil.. :/

Prøvde så headsettet på den stasjonære pcen som har Windows XP SP3, og der fungerer det perfekt uansett om jeg kjører stereo eller surround, altså er det vel et problem med pcen heller en headsettet, vel? :S

Noen som vet noe her?

Edit:

Jeg måtte laste ned noe som het AMD(ikke prossessorprodusenten, det står for Advanced Micro Devices, Inc.) USB Audio filter driver fra HP sine sider, da fungerte det ivertfall for meg ;D

-Jon O.

Endret av Jonis1894
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...