Blabla1 Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) Hei, Jeg solgte xboxen uten memmory card eller hardisk. Bare xboxen. Nå er den sendt til Bergen. Problemet er at jeg glemte å gjøre noe med xbox live. Betyr det at han kan kjøpe hva han vil med live accounten min? Mange år siden jeg registrerte meg så kan ikke meldt meg ut riktig enda. Må finne ut hvilket kreditt kort det er på. Håper det er sånn at xboxen min har noen regler for bare å kjøpe ting uten å fylle noe ut. Har ikke brukt accounten min på 1 år og har heller ikke kjøpt noe med live. Så aner ikke jeg. Hadde hvert fint om noen vet noe om det? Skal melde meg ut så fort jeg kan. Endret 3. oktober 2009 av Zonked223 Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Det er bare de fire siste sifrene i kredittkortet som står der, resten må ha skrive selv hvis han skal kjøpe noe. I tillegg til utgående måned og år og crc. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Hvis han ikke har memory card eller HDD har han ikke tilgang til det Lenke til kommentar
Blabla1 Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2009 Deilig å høre, takk =) Men jeg betaler automatisk for live hver måned. Bruker den til Games for windows live=) Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Deilig å høre, takk =) Men jeg betaler automatisk for live hver måned. Bruker den til Games for windows live=) anyway, du vet xboxlive koster 230 til 255 kr for 13 mnd andre plasser. Ikke støtt Microsoft Norge med 499kr året. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå