josteinstabell Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Jeg har nettopp kjøpt meg ny tlf, og jeg valgte jo selvfølgelig en avansert en. Jeg har hatt Iphone, og var fornøyd med det. og når Nokia kom med motstand til den, så tenkte jeg å prøve den. Har nå hatt den i 2 dager, og det dukker stadig opp nye ting jeg ikke skjønner og som jeg har problemer med. her kommer noen punkter jeg trenger hjelp til. - Et problem jeg har hatt helt siden starten, som ikke er så veldig ille, men veldig irriterende, er at det til stadig blinker oppe i høyre hjørnet. det blinker et slikt meldingssymbol, som indikerer at noe er fult. da jeg trykker på det så står det at sim minne er fult. men hvordan kan jeg da slette meldingene som da har blitt lagret der? - Plutselig har alle kontaktene mine blitt borte, etter at jeg prøvde å fikse noe jeg sleit med på kontaktene. Det jeg slet med med kontaktene var at da noen ringte til meg, så stod det bare nr til kantakten ikke navn. (slik var det ikke med alle kontaktene som ringte) Det samme var det da jeg fikk melding, ikke noe navn bare nr. (men det var også der bare på noen av kontaktene som det var slikt med, på noen så stod det navn. mens jeg da skulle prøve og ordne opp i det, så står det plutselig når jeg skal gå inn på kontaktene: INGEN KONTAKTER, kontaktene fra valgte minner er ikke tilgjengelige. Så da har jeg ingen kontakter på tlf for øyeblikket. - som dere da sikkert skjønner, så er jeg blitt ganske oppgitt over denne tlf. det er neste så jeg bare kaster den i veggen. - en annen ting som jeg sliter med, er når jeg skal inn på internett hjemme. det står at jeg er koblet til, men da jeg skal inn på internett, så kommer det: INTERNETT: ikke svar fra Gateway. så jeg kommer heller ikke inn på internett. Hvis det er noen der ut, som kunne hjelpe meg med dette, så hadde jeg vært evig takknemlig. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 da trådstarter har laget flere identiske tråder stenges denne posten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg