neoman Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 hei trenger .net framework 2.0 eller høyere for å innstalere aion online. feilmeldingen jeg har fått under innstalasjon av .net framework når jeg prøvde å instalere aion. Setup has detected that the publisher of file 'C:\DOCUME~1\VIKTOR~1\LOKALE~1\Temp\VSD31C.tmp\dotnetfx\dotnetfx.exe' cannot be verified. See the setup log file located at 'C:\DOCUME~1\VIKTOR~1\LOKALE~1\Temp\VSD31C.tmp\install.log' for more information. sendte da melding til support. og fikk beskjed om å prøve å innstalere .net framework 3.0 pcen min klarte ikke å innstalere det. feilmeldingen jeg fikk var det har oppstått et problem, og setup.exe må lukkes. Noen som har noe greie på hvordan dette kan løses? Lenke til kommentar
ask99 Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Prøv å installer Windows Installer,velg den som passer ditt operativsystem. Prøv å installer net framework på nytt. Lenke til kommentar
neoman Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2009 Prøv å installer Windows Installer,velg den som passer ditt operativsystem. Prøv å installer net framework på nytt. takk for svar. men hvem skal jeg velge? har microsoft windows XP versjon 2002 home edition service pack 3. prøvde først bare en tilfeldig. uten noe fremgang Lenke til kommentar
ask99 Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Den nederste "WindowsXP-KB942288-v3-x86.exe" Edit. hvis du får installert Windows Installer, så prøv Microsoft .NET Framework 3.5 Service Pack 1, som ligger rett under! Endret 4. oktober 2009 av ask99 Lenke til kommentar
neoman Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2009 Den nederste "WindowsXP-KB942288-v3-x86.exe" Edit. hvis du får installert Windows Installer, så prøv Microsoft .NET Framework 3.5 Service Pack 1, som ligger rett under! får innstalert windows installer. men får samme problem som før når jeg prøver å innstallere .net framework 3.5 service pack 1. først prøver den å koble til server sier den prøver å koble til server forsøk 1/5 står på 0 MB hele tiden. Syns dette er Merkerlig att pcen min ikke vil innstalere noen former for .net framework... Lenke til kommentar
ask99 Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Har du aldri hatt net framework på pc'en, prøv NET Framework 3.5 Service Pack 1 (fullstendig pakke) , og deretter NDP35SP1-KB958484-x86.exe Lenke til kommentar
neoman Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2009 (endret) Har du aldri hatt net framework på pc'en, prøv NET Framework 3.5 Service Pack 1 (fullstendig pakke) , og deretter NDP35SP1-KB958484-x86.exe jeg kan ikke tro dette etter 9 dager med prøving og feiling av innstalasjon av Aion online og .net framework funker dette !!!! tusen takk for all hjelp og kjappe svar Endret 4. oktober 2009 av neoman Lenke til kommentar
ask99 Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Fint du fikk det til, spill med måte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå