Gå til innhold

Ønsker kritikk av russekortdesign

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forøvrig så assosierte jeg innlegget som noe negativt med tanke på tidligere kommentarer, både han og jeg har skværet opp for lenge siden. Og som jeg sa til ham, ironi funker dårlig skriftlig, og det var det jeg misstolket og ble sur for.

Men jeg sliter enda med russeteksten.

Lenke til kommentar

Ok...

Trenger hjelp med å vanskeliggjøre hele ordlyden i teksten til mer teknisk ord.

I hånden din holder du det mest eksepsjonelle russekoret noen gang.

Du vil mest sansynlig aldri se eller oppleve

noe lignende igjen. Og du har privilegiet å eie 1 av eksisterende 500, Tenk på den du!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
"kontakt din lokale jungeltelegraf"

Står oppført på veggen på jentetoalettet ...

Seriøst, jeg skumleste nøye 8o) gjennom innleggene her og etter å ha sett på utformingen skal du få en tilbakemelding basert på mine personlige preferanser/tanker basert på at jeg er "snart gammel gubbe" — med årelang fartstid i grafisk bransje;

Innholdet har jeg ikke spesielt mye meninger om da det generelt med russekort blir for _____iss for meg i min alder. Faktisk har jeg aldri syntes russefeiring og tilbehøret har vært mye mer enn perfekt teit selv om de fleste ser ut til å ha det så morro at de nærmest driter i skoleresultatene/eksamen.

Jeg liker hva du har gjort med fargen/bakgrunnen og "russelogoen" i samsvar med bildets vekt. Selv om jeg sliter litt med å like selve bildet ... Selv om det er "på kødd", så sitter jeg igjen med en følelse av at det på en måte seriøst prøver å ikke være det ...?!

Uansett tekst, tror jeg at du skal gidde å forsøke å vekte "logoen" ørlite mer ved å øke størrelsen til den når det som defineres som marg av teksten nede til høyre. Så skal du se om det ikke balanserer noe bedre ved å la skjøten på "svongen" som kommer ut av 0'en, definere margen for teksten under.

Forsøk også gjerne hvit ramme rundt bilde for å lette det litt opp, for det er såpass mørkt og svart nå at det veier en del i oppsettet og tilter kortet vel mye sammen med roteringen av det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...