ET! Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Mener å huske at taggeskriften lå som ikon/emblem gjemt i en av menyene for russ 09 i hvertfall. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2009 Slik ser nå egendefinert russekort designtingen ut... Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Hehe, et ekstra ordinært russekort... Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2009 Ja, har trålet igjennom alt... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Teit at man ikke kan lage i photoshop selv da, og laste opp...hadde jo vært rimelig greit? Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 14. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2009 Fikk bekreftelse fra administrasjonen at taggestilen kun er tilgjengelig i standard russekort design. Men uansett... Forsøk nr 4 på tlf og adr... er dette noe som kan gå ann? Lenke til kommentar
enmannen Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 (endret) Det Dataskjerm skrev var jo faktisk til å trekke på smilebåndet av og kunne gjort seg på kortet - såpass selvironi skal man ha spør du meg. Synes også koordinater på Adr funker. Endret 19. oktober 2009 av enmannen Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2009 Forøvrig så assosierte jeg innlegget som noe negativt med tanke på tidligere kommentarer, både han og jeg har skværet opp for lenge siden. Og som jeg sa til ham, ironi funker dårlig skriftlig, og det var det jeg misstolket og ble sur for. Men jeg sliter enda med russeteksten. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2009 Ok... Trenger hjelp med å vanskeliggjøre hele ordlyden i teksten til mer teknisk ord. I hånden din holder du det mest eksepsjonelle russekoret noen gang.Du vil mest sansynlig aldri se eller oppleve noe lignende igjen. Og du har privilegiet å eie 1 av eksisterende 500, Tenk på den du! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. oktober 2009 Del Skrevet 20. oktober 2009 I hånden din holder du trolig det mest eksepsjonelle russekoret noen gang. Du vil mest sansynlig aldri se eller oppleve noe lignende igjen, og du har privilegiet å eie 1 av alle 500 eksisterende kort. Tenk på den du! Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 20. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2009 (endret) Russekort forsøk nr 4,2 Nå må da russekortet mitt være utenom det vanlige og "kult" Edit: glemte adr: og tlf: Edit 2: Hva med å ha hele greia på engelsk? V4.3 Endret 20. oktober 2009 av ole_marius Lenke til kommentar
Pepsi Max Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Likte russekortet ditt absolutt. Bortsett fra Tlf var litt teit Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2009 Men hva likte du best, det Norske eller den engelske teksten best? Angående tlf... Hva med teksten: "Hørt om 1881?" Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 eller "spør meg og du vil få svar" Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) Var forøvrig et ok svar, men vil helst ha noe humoristisk. men Hva med "kontakt din lokale jungeltelegraf" Endret 22. oktober 2009 av ole_marius Lenke til kommentar
CoconutJoiner Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) Var forøvrig et ok svar, men vil helst ha noe humoristisk. men Hva med "kontakt din lokale jungeltelegraf" Ville satset på noe like nerdete som koordinatene i adressen. Men jeg kom ikke på noe... IMEI nummer? Endret 22. oktober 2009 av shakudu Lenke til kommentar
Groening Skrevet 22. oktober 2009 Del Skrevet 22. oktober 2009 (endret) Selv synes eg at det meste av humoristiske ting med addresse og telefonnummer er gjort, så eg bare slettet det. Kan fort bli for mykje tekst også. To-tre linjar med tekst pleier å være nok. Endret 22. oktober 2009 av Groening Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 "kontakt din lokale jungeltelegraf" Står oppført på veggen på jentetoalettet ... Seriøst, jeg skumleste nøye 8o) gjennom innleggene her og etter å ha sett på utformingen skal du få en tilbakemelding basert på mine personlige preferanser/tanker basert på at jeg er "snart gammel gubbe" — med årelang fartstid i grafisk bransje; Innholdet har jeg ikke spesielt mye meninger om da det generelt med russekort blir for _____iss for meg i min alder. Faktisk har jeg aldri syntes russefeiring og tilbehøret har vært mye mer enn perfekt teit selv om de fleste ser ut til å ha det så morro at de nærmest driter i skoleresultatene/eksamen. Jeg liker hva du har gjort med fargen/bakgrunnen og "russelogoen" i samsvar med bildets vekt. Selv om jeg sliter litt med å like selve bildet ... Selv om det er "på kødd", så sitter jeg igjen med en følelse av at det på en måte seriøst prøver å ikke være det ...?! Uansett tekst, tror jeg at du skal gidde å forsøke å vekte "logoen" ørlite mer ved å øke størrelsen til den når det som defineres som marg av teksten nede til høyre. Så skal du se om det ikke balanserer noe bedre ved å la skjøten på "svongen" som kommer ut av 0'en, definere margen for teksten under. Forsøk også gjerne hvit ramme rundt bilde for å lette det litt opp, for det er såpass mørkt og svart nå at det veier en del i oppsettet og tilter kortet vel mye sammen med roteringen av det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå