Knife Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) Har et lite problem, for noen dager siden kjøpte jeg kreatin. eg skulle ta kreatin på skolen (en gangs tilfele). Og en av lærene tok meg, og så ringte de hjem til foreldrene og sa at tok en form for doping. Fikk også meldning med hjem (sånn lovgreier på skolen at doping er ikke lov). Faen, det holder på å klikke for meg her. Nå mener mora mi at jeg ikke får lov å holde på med trening fordi jeg har kommet opp i et dopingmiljø. Jeg selv et at kreatin er ikke skadelig, og heller ikke doping (LANGT IFRA). jeg har prøvd å fortelle mora mi, men ho sier at det er galt å bygge opp kroppen unaturlig. Ho har tenkt å gå til en butikk og spøre hva kreatin er, og om det er dop osv. Vi har da vært i butikken før om proteinpulver, og da sa ho enne som satt der at proteinpulver er farlig for unge folk, og bør ikke taes. Ho hadde da ikke en grunn om hvorfor det er farlig. Så tipper ho kommer til å si det samme om kreatin. Hva skal jeg gjøre? Ho sier også at hvis jeg ikke slutter å bruke kreatin, så må jeg slutte på treningen. Som er SYYYYKT irreterende! Endret 3. oktober 2009 av Pijus Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Henvis til proteinfabrikken.no sine informasjonssider vedrørende de forskjellige kosttilskuddene. Lenke til kommentar
Knife Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) Når jeg gikk på proteinpulver ble det mye søking på nettet, men ho sier alt som står på nettet (forums og sånt) er useriøs. Ikke lett å overtale ho nei. Endret 3. oktober 2009 av Pijus Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Ta henne med ned på et treningssenter og få noen instruktører til å forklare henne hva det er? Lenke til kommentar
mathos Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Latterlig hva folk tror de vet. Kreatin er like mye doping som tran og vitaminpiller. Vis moren din denne tråden når det kommer flere svar, så skjønner hun at skolen tar feil Lenke til kommentar
Kenneth199 Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 HAhaha, ler meg skakk i hjel. Tipper du er frustrert nå. KREATIN Dette er et hvitt kokainlignende ( ) pulver som 100vis av forsøk beviser er helsemessig ufarlig. Det sørger for økt energiomdannelse, fra lagret energi til energi kroppen kan benytte seg av. Dette skjer ved at KREATIN øker mengden intracellulært vann, som igjen gjør at kroppen har mer vann å bruke som energtransportør. Hvis din tenåring kjøper seg et kreatinprodukt (kralkalyn, ethylester osv), så se til at han INNTAR MYE VANN! Vann er viktig! Hentet fra: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=56972.0 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Veldig bra at de dro inn en kokainsammenligning sånn for moro skyld, da. Lenke til kommentar
Nash Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Fler enn deg som har problemer med dette Pijus Brukte et halvt år på å forklare at proteinpulver ikke er steroider i pulverform for mine foreldre (og de er enda ikke overtalt!) Lenke til kommentar
different Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 http://www.tn.no/artikler.aspx?id=163 Bare pass på å ikke vis dem der det står "ikke anbefalt for unge under 18 år". Lenke til kommentar
Juriloo Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 HAHA! aner ikkje kva eg hadde gjort viss mine foreldre hadde reagert sånn o.O Men det må vere mogeleg å snakke med voksne mennesker slik at de forstår kva kreatin virkelig er, du klarer det Lenke til kommentar
War Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Husk at det er kreatin i fisk, kjøtt og bær. Da må du ikke spise det på skolen. Hell ut kreatinen i en annen boks, skriv nyco på eller sukker. Endret 7. oktober 2009 av War Lenke til kommentar
Knife Skrevet 9. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2009 Har dog klart å overtale dem nå. Eller, de bryr seg hvertfall ikke. Lenke til kommentar
War Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Vil bare avlive myten om mye vann, drikk normalt, tørsten sier ifra om den vil ha mer. Det som er dumt er å gå rundt tørst, dehydrert, da kan man få ekstra hodepine pga kreatinen også vil ha vann. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Hva er denne kreatinen egentlig? Et pulver som man blander med noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå