Gå til innhold

Ble tatt på skolen for kreatin, lærene mener det er dop. Hvordan får jeg overtalt mora mi?


Anbefalte innlegg

Har et lite problem, for noen dager siden kjøpte jeg kreatin. eg skulle ta kreatin på skolen (en gangs tilfele). Og en av lærene tok meg, og så ringte de hjem til foreldrene og sa at tok en form for doping. Fikk også meldning med hjem (sånn lovgreier på skolen at doping er ikke lov). Faen, det holder på å klikke for meg her. Nå mener mora mi at jeg ikke får lov å holde på med trening fordi jeg har kommet opp i et dopingmiljø. Jeg selv et at kreatin er ikke skadelig, og heller ikke doping (LANGT IFRA). jeg har prøvd å fortelle mora mi, men ho sier at det er galt å bygge opp kroppen unaturlig. Ho har tenkt å gå til en butikk og spøre hva kreatin er, og om det er dop osv. Vi har da vært i butikken før om proteinpulver, og da sa ho enne som satt der at proteinpulver er farlig for unge folk, og bør ikke taes. Ho hadde da ikke en grunn om hvorfor det er farlig. Så tipper ho kommer til å si det samme om kreatin. Hva skal jeg gjøre?

 

 

Ho sier også at hvis jeg ikke slutter å bruke kreatin, så må jeg slutte på treningen. Som er SYYYYKT irreterende!

Endret av Pijus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

HAhaha, ler meg skakk i hjel. Tipper du er frustrert nå.

 

KREATIN

Dette er et hvitt kokainlignende ( ) pulver som 100vis av forsøk beviser er helsemessig ufarlig. Det sørger for økt energiomdannelse, fra lagret energi til energi kroppen kan benytte seg av. Dette skjer ved at KREATIN øker mengden intracellulært vann, som igjen gjør at kroppen har mer vann å bruke som energtransportør. Hvis din tenåring kjøper seg et kreatinprodukt (kralkalyn, ethylester osv), så se til at han INNTAR MYE VANN! Vann er viktig!

 

Hentet fra:

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=56972.0

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...