Gå til innhold

[Løst]Slett!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mitt spørsmål er da om dere syns jeg passer frisyren min?

 

Eventuelt så ble frisørene så vant til å klippe sånn "sosse" frisyrer at jeg fikk det gradvis jeg også, dette er noe jeg egentlig ikke liker, og er ofte misfornøyd med, men tør ikke å få en ny frisyre.

Jeg har helt jævlig tynt hår, og det er vanskelig å finne en voks som passer, noen som har et tips til voks også?

 

Jeg er ofte misfornøyd med at frisørene liksom gradvis har gitt meg en sånn sosse frisyre når jeg har gitt inntrykk for at jeg ikke vil ha det hver gang!

 

Syns ikke frisyren så så værst ut med tanke på ansiktet ditt, om den passer til deg på andre måter kan jeg ikke si.

 

Hvordan voks du burde ha kommer ikke bare ann på hvordan håret ditt er, men også hvordan du vil at håret ditt skal se ut. Jeg ville anbefalt Renati Strong Hold til den frisyren der.

 

Ta med et bilde av en frisyre du vil ha til frisøren neste gang du klipper deg, hvis du overhode ikke er fornøyd så sier du ifra om dette.

Det er ikke så lett for frisøren å gi deg rett frisyre om du kun sier at du ikke vil ha en "sosse"frisyre.

Lenke til kommentar
Ta med et bilde av en frisyre du vil ha til frisøren neste gang du klipper deg, hvis du overhode ikke er fornøyd så sier du ifra om dette.

Det er ikke så lett for frisøren å gi deg rett frisyre om du kun sier at du ikke vil ha en "sosse"frisyre.

 

 

Et solid råd fra snaffle. Hun ene jeg bor med er frisør, og hun sier det gjør jobben hennes mye enklere. Og det er faktisk vanlig at folk gjør det. Hvis du liker resultatet etter bildet, spør du henne om du kan bli fast kunde. Det er veldig greit å ha noen som kjenner dine preferanser.

Lenke til kommentar

Som sagt over. Så prøv å finn et bilde av en frisyre som du liker. Og som du kan tenke deg. Er lettere for frisøren når han/hun har noe å gå ut ifra, enn om du bare sier at du skal ha litt kort på siden og luggen sånn. Hvis du skjønner.

 

Om frisyren passer eller ikke er litt vanskelig å si. Hva slags voks typer har du prøvd/bruker? Det jeg tenker du kunne prøvd var å bruke en voks som vil gi deg litt mer "wet" look.

Og tror det ikke skal være noe problem for deg å forandre på frisyren, ikke sosse stil (selvom det ikke er noe som heter sosse stil).

 

Bare prøv å form håret ditt på en annen måte ene det du er vant til. Du kan f.eks buste det til mer på toppen og bak. Dra luggen høyere opp etc.

Endret av toy_man
Lenke til kommentar
Sleng på et par åpne skjortekrager til.

 

Gratulerer. At du prøvde å hjelpe trådstarter var så utrolig kult av deg. Og at du til og med klarte å legge til et bilde gjorde det så mye bedre.

 

Slutt med det. Kan du ikke eller prøver du ikke å hjelpe trådstarter har du ingen grunn til å poste.

Lenke til kommentar

hehe.. Jeg liker den skjorta ganske godt Zeitgeist, syns ikke det er douchebag å ha krage.

 

Takker så mye for all tilbakemeldingene, setter pris på det ! Prøvde nettopp en annen voks siden jeg skal ut i kveld, men det ble akkurat det samme! Det med "wet look" har jeg hatt lyst til å prøve, men siden jeg har tynt hår blir det ofte vanskelig å buste håret osv når jeg har en tung voks i.

 

Og ja Snaffle, til ansiktsformen min så har jeg også tenkt at det passer på et vis.

 

Uansett, håper på flere tilbakemeldinger om noen enda ser seg vits i å svare, takker for alle svar!

 

God kveld.

 

rask endring: for tiden bruker jeg playgum, renati.

Endret av Narsissisten
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...